Reet, tämä alue on, että en tiedä käytännössä mitään.
Periaatteessa minulla on kaapeli-tv, joka on minun tv. Sitten minulla on 8800GTS GFX-kortin, jolla on käytössään oma tietokone grafiikkaa, joka liittyy 19 "TFT. Oma tietokone-ja tv eivät suinkaan ole kytketty.
Olen HAKU saada HD LCD TV / Monitor korvata nykyisen 19 "TFT, jota käytetään lähinnä pelaamiseen, vaikka pidetään vaikka se on HD Haluaisin myös katsoa satunnaiset HD-elokuvia tarjoamia minun kaapeli yrityksen kautta myös näytön.
Miten lähden tekemään tämän? Onko tietokone / tv panos kytketty suoraan valvoa ja seurata sen jälkeen päättää, johon haluat nähdä? Vai onko minun tv mennä minun gfx kortin ensimmäinen (jos se tukee kaikkea se tarvitsee tukea) ja sitten minun kortti minun seurata?
Monitorin Olen nähnyt ja luultavasti käyttää (paitsi jos joku tarjoaa halvempaa parempi vaihtoehto) on
tämä
Oma näytönohjain on BFG 8800GTS OC2 320MB painos.
Processor (s): AMD 64x2 6000 + | Emolevy: Asus M2N32 SLI DELUXE WIFI | RAM-muisti: Corsair XMS2 DDR800 CL4 2048MB | Graphics Card (s): BFG 8800GTS 320MB OC2 |
Äänikortti: Laivaostoksista | Kiintolevy (t): 2x36gb RAID0 / 200GB / 500GB | Optinen asema (t): CDRW + DVD-RW [Dual Layer] | Asia / PSU: CM Stacker832 / Silverstone DA750 |
Jäähdytys: Zalman CNPS9700NT | Network / Internet: kaksi gigabit / 20MB Kaapeli | Monitor (t): 19 "HannsG | Operating System (s): XP Pro 32bit |