![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Reet, dit gebied is een dat weet ik vrijwel niets over. Eigenlijk heb ik kabel-tv, die draait op mijn tv. Dan heb ik een 8800GTS gfx kaart die handvatten mijn pc graphics, gekoppeld aan een 19 "tft. Mijn PC en TV zijn in geen geval aangesloten. Ik ben op zoek naar een HD-LCD TV / Monitor ter vervanging van mijn huidige 19 "tft, worden vooral gebruikt voor games, maar als al is het HD Ik wil ook kijken naar de occasionele HD films aangeboden door mijn bedrijf via de kabel het scherm ook. Hoe zou ik ga over doen? Zijn de pc / tv-ingang aangesloten rechtstreeks naar de monitor en de monitor, die vervolgens beslist een te bekijken? Of heeft mijn tv ga in mijn gfx kaart eerste (die het ondersteunt alles wat het nodig heeft ter ondersteuning) en vervolgens van mijn kaart op mijn monitor? De monitor die ik heb gezien en zal waarschijnlijk worden gebruikt (tenzij iemand een beter alternatief goedkoper) is dit een Mijn grafische kaart is de BFG 8800GTS OC2 320MB editie.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Dit is een totaal gok van mijn kant want ik ben niet 100% zeker op HD, maar die heb je een HD kabelbox je kon aansluiten van de box rechtstreeks op de monitor als het een HD-tv / monitor via een HDMI-kabel en uw computer zou verbinding maken via een VGA poort aan de achterzijde van de TV.
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Probleem bij Dvd | pesplaya | Multimedia & Codecs | 2 | 18 oktober 2009 06:22 |
| Bevriezing bij Watching Video's | xZoDiACx | Multimedia & Codecs | 6 | 18 jun 2009 11:37 |
| Big Brother is watching you! Ja Jij! | mctw | Off Topic Discussie | 1 | 22 mei 2009 16:42 |
| TV kijken op uw laptop | KanoakaVirus | Multimedia & Codecs | 2 | 27 okt 2008 13:53 |
| Films kijken | CodeFreakC | Multimedia & Codecs | 6 | 19 jul 2008 03:04 |
| Thread Tools | |
| |