![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Reet, dette området er en som jeg vet nesten ingenting om. I utgangspunktet har jeg kabel-tv som går på tv. Så jeg har en 8800GTS GFX kort som håndterer PCen grafikk, knyttet til en 19 "TFT. My PC og TV er ikke tilkoblet. Jeg ser for å få en HD LCD TV / monitor for å erstatte dagens 19 "TFT, skal hovedsaklig brukes til spilling, men oppfattes som om det er HD Jeg vil også se på enkelte HD-filmer tilbys av mine kabel selskapet gjennom skjermen også. Hvordan skulle jeg gå om dette? Er PC / TV inngang kobles direkte til skjermen og skjermens deretter bestemmer hvilken du vil vise? Eller gjør mitt tv gå i mitt gfx kortet først (gi den støtter alt den trenger for å støtte) og deretter fra kortet mitt til min skjerm? Skjermen jeg har sett og vil trolig være å bruke (med mindre noen har et billigere bedre alternativ) er denne Min grafikkortet er BFG 8800GTS OC2 320MB utgaven.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Dette er en total gjette på en del som jeg ikke er 100% sikker på HD, men gir du har en HD-kabel boks du kan koble boksen direkte til skjermen hvis det er en HD TV-skjerm via en HDMI-kabel, og maskinen vil koble til en VGA-porten på baksiden av TVen.