![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Reet, detta område är något som jag vet nästan ingenting om. I princip har jag kabel-TV som går på min tv. Sedan har jag ett 8800GTS GFX kort som hanterar min pc grafik, kopplad till en 19 "tft. Min dator och tv är inte ansluten. Jag letar för att få en HD LCD TV / Monitor att ersätta min nuvarande 19 "TFT, som används främst för spel, även om det ses som om det är HD jag vill också se enstaka HD-filmer som erbjuds av min kabel bolaget genom skärmen också. Hur skulle jag gå så här? Är PC / TV-ingången är ansluten direkt till övervaka och kontrollera sedan bestämmer vilka en visa? Eller gör min tv gå in på min Gfx kort första (som stöder något man behöver) och sedan från mitt kort till min bildskärm? Bildskärmen jag har sett och kommer troligen att använda (om inte någon har en billigare bättre alternativ) är detta en Mitt grafikkort är BFG 8800GTS OC2 320MB utgåva.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Detta är en total gissning från min sida som jag inte är 100% säker på HD, men ger du har en HD-kabel-TV-box som du kan ansluta boxen direkt till monitorn om det är en HD-TV / Monitor via en HDMI-kabel och datorn skulle ansluta via en VGA-port på baksidan av TV.
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Problem När du tittar på DVD | pesplaya | Multimedia & Codecs | 2 | 18 oktober 2009 06:22 |
| Frysning när Watching Videos | xZoDiACx | Multimedia & Codecs | 6 | 18 juni 2009 11:37 |
| Storebror ser dig! Ja Du! | mctw | Off Topic Discussion | 1 | 22 maj 2009 16:42 |
| Titta på TV på din bärbara dator | KanoakaVirus | Multimedia & Codecs | 2 | 27 oktober 2008 13:53 |
| Filmvisning | CodeFreakC | Multimedia & Codecs | 6 | 19 juli 2008 03:04 |
| Thread Tools | |
| |