![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
![]() ![]() Kære Herre! Chaufførerne plejer selv være stabil langt mindre have god støtte for alle dem !!!!! Mit system: Top Secrit
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| SLI-broen er ikke på dem alle sammen, og hvad bundkort har 8 PCI-E x16 slots? Dette skal være en klog forfalskning.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg ved ikke engang, hvad man skal gøre af det. det er så forvirrende.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg ved det ikke, de ligner dual-GPU-kort til mig og Skulltrail understøtter 4 x16 PCI-E slots. Men som det ser ud som en Gigabyte bord er det en skrøne i min udtalelse. G'byte ikke har udgivet en quad fuld båndbredde stand PCI-E slot bord endnu. Men stadig, hvad føreren vil give octa at arbejde for det potentiale, og hvad CPU vil holde op med 8 GPU's?
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg tror, det er en skrøne ....
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du kan se, det er faktisk kun 4 kort, bare hvert kort er en dobbelt, kan du fortælle det på grund af det antal stikdåser, skruen ting at holde dem i twos og metal, at du skruer på bagsiden af den sag, der er kun 4 af disse, så hvis det er virkelige, er de blevet fremsat som 4 kort
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| reelle eller ej fyrene id hader at se temps inde i pc med alle disse kort kører,
| |||
| |||
| Overrasket en dual-GPU-kortet kun ville tage en PCI-E strømstikket. Selv den ultra tage 2.
__________________ "Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " |
|
| |||
| |||
| NVIDIA GeForce 7950 GX2, som jeg tror, de er ikke kun har én strømstikket endnu er en dual kort Carbon |
|
| |||
| |||
| Min gosh, at ting er et udyr! Hvem i verden har brug for, at mange GPUs? lol |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Som Quad? | adamr100 | CPU, bundkort og RAM | 1 | 13th Dec 2008 16:55 |
| AMD quad eller Intel quad?!?! | Cew27 | CPU, bundkort og RAM | 3 | 19 december 2007 13:20 |
| Forventet mere | Eltocliousus | General Hardware Chat | 5 | 12th Dec 2007 09:45 |
| Quad kernen | Vantro | CPU, bundkort og RAM | 4 | 2 august 2007 01:31 |
| Single Quad Core eller Dual Quad Core processorer? | Anonimouse | CPU, bundkort og RAM | 2 | 29th May 2007 00:33 |
| Thread Tools | |
| |