![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
![]() ![]() lieve Heer! De chauffeurs wont zelfs stabiele veel minder hebben goede ondersteuning voor al deze !!!!! Mijn Systeem: Top Secrit
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| SLI brug is niet op hen allen, en wat moederbord heeft 8 PCI-E x16 slots? Dit moet een slimme vervalsing.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik weet niet eens wat te maken. Het is zo verwarrend.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik weet het niet, die lijken op dual-GPU kaarten voor mij en Skulltrail ondersteunt 4 x16 pci-e slots. Maar zoals dat eruit ziet als een Gigabyte boord is het een hoax in mijn opinie. G'byte niet hebben vrijgegeven een quad full-bandbreedte staat pci-e slot raad nog niet. Maar nog steeds, wat de bestuurder kan octahydraat te werken aan het potentieel en welke cpu zal houden met 8 GPU's?
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik denk dat het een hoax ....
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| U kunt zien dat het eigenlijk slechts 4 kaarten, gewoon elke kaart is een dubbele, kunt u zeggen, omdat het aantal stopcontacten, de schroef dingen die ze in Tweeën en het metalen deel dat je schroef op de achterzijde van de zaak, er zijn slechts 4 van deze, dus als het echt is, ze waren zo 4 kaarten
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| echt of niet jongens id haat zien dat de temps in de pc met alle van deze kaarten draait,
| |||
| |||
| Verrast een dual-GPU kaart zou slechts een PCI-E power connector. Zelfs de ultra nemen 2.
__________________ "Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " |
|
| |||
| |||
| De NVIDIA GeForce 7950 GX2 waarvan ik denk dat ze heeft alleen een stekker nog een dubbele kaart Carbon |
|
| |||
| |||
| Mijn god dat ding is een beest! Wie in de wereld moet dat veel GPU's? lol |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Welke Quad? | adamr100 | CPUs, Moederborden & RAM | 1 | 13 dec 2008 16:55 |
| AMD of Intel quad quad?!?! | Cew27 | CPUs, Moederborden & RAM | 3 | 19 dec 2007 13:20 |
| Meer verwacht | Eltocliousus | Algemeen Hardware Chat | 5 | 12 dec 2007 09:45 |
| Quad core | Ongelovige | CPUs, Moederborden & RAM | 4 | De 2 augustus 2007 01:31 |
| Single Quad Core of Dual Quad Core Processors? | Anonimouse | CPUs, Moederborden & RAM | 2 | 29 jun 2007 00:33 |
| Thread Tools | |
| |