![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
![]() ![]() Kjære Gud! Driverne wont selv være stabil mye mindre har god støtte for alle de !!!!! Min System: Top Secrit
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| SLI broen er ikke alle av dem, og hva hovedkortet har 8 PCI-E x16 slots? Dette må være en smart forfalskning.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg har ikke selv vet hva de skal gjøre av den. Det er så forvirrende.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg vet ikke, de ser ut som dual-GPU-kort til meg og Skulltrail støtter 4 x16 PCI-E slots. Men som det ser ut som et Gigabyte brettet er det en spøk i min mening. G'byte ikke har gitt ut en quadkjerne full båndbredde som PCI-E slot styret ennå. Men likevel, hva driver tillater octa å arbeide til det potensial og hva CPU vil holde tritt med 8 GPU's?
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg tror det en spøk ....
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du kan se det er faktisk bare 4 kort, kun et kort er en dobbel, kan du si på grunn av antallet stikkontakter, skruen ting å holde dem i twos og metall del at du skru på baksiden av saken, er det bare 4 av dem, så hvis det er ekte, de var laget som 4 kort
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ekte eller ikke fyrene id hater å se temps inni pc med alle disse kortene kjører,
| |||
| |||
| Overrasket en dual-GPU-kort bare skulle ta en PCI-E strømkontakt. Selv Ultras ta 2.
__________________ "Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. |
|
| |||
| |||
| NVIDIA GeForce 7950 GX2 som jeg tror de gjør det bare én strømkontakten ennå er et dual kort Carbon |
|
| |||
| |||
| My gosh at ting er et udyr! Hvem i verden trenger at mange GPUs? lol |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Hvilken Quad? | adamr100 | CPUer, Hovedkort & RAM | 1 | 13 desember 2008 16:55 |
| AMD Quad-eller Intel Quad?? | Cew27 | CPUer, Hovedkort & RAM | 3 | 19 desember 2007 13:20 |
| Forventet mer | Eltocliousus | General Hardware Chat | 5 | 12 desember 2007 09:45 |
| Quad-core | Vantro | CPUer, Hovedkort & RAM | 4 | 2 august 2007 01:31 |
| Single Quad Core eller Dual Quad-Core-prosessorer? | Anonimouse | CPUer, Hovedkort & RAM | 2 | 29 juni 2007 00:33 |
| Thread Tools | |
| |