![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
![]() ![]() Bäste herre! Chaufförerna brukar även vara stabil än mindre har bra stöd för alla dem !!!!! Mitt System: Upp Secrit
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| SLI brygga är inte alla av dem, och vad moderkortet har 8 PCI-E x16 slots? Detta måste vara en skicklig förfalskning.
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag vet inte ens vad jag ska göra av det. det är så förvirrande.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag vet inte, de ser ut som dubbel-GPU kort till mig och Skulltrail stöder 4 x16 PCI-E slots. Men som det ser ut som ett Gigabyte styrelse det är en hoax enligt min åsikt. G'byte har inte släppt en quad full bandbredd klarar PCI-E slot board ännu. Men vad föraren gör octa arbeta till sin potential och vad CPU kommer att hålla jämna steg med 8 GPU: s?
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag tror det är en hoax ....
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du kan se det är faktiskt bara 4 kort, precis varje kort är en dubbel, du kan tala på grund av antalet eluttag, skruven saker att hålla dem i twos och metalldel som du skruvar på baksidan av fallet finns det endast 4 av dessa, så om det är verkliga, de gjordes på 4 kort
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| verkliga eller inte killar id hatar att se temps inuti st med alla dessa kort kör,
| |||
| |||
| Förvånad ett dubbel-GPU kort skulle bara ta en PCI-E strömkontakten. Även Ultras vidta 2.
__________________ "Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " |
|
| |||
| |||
| NVIDIA GeForce 7950 GX2 som jag tror de är inte bara en strömkontakten ännu är en dubbel-kortet Carbon |
|
| |||
| |||
| Gud som är ett odjur! Vem i världen behov som många GPUs? lol |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Vilken Quad? | adamr100 | Processorer, moderkort & RAM | 1 | 13 december 2008 16:55 |
| AMD Quad eller Intel Quad?? | Cew27 | Processorer, moderkort & RAM | 3 | 19 december 2007 13:20 |
| Förväntad mer | Eltocliousus | General Hardware Chat | 5 | 12 december 2007 09:45 |
| Quad core | Otrogen | Processorer, moderkort & RAM | 4 | 2 august 2007 01:31 |
| Single Quad-Core eller Dual Quad Core Processor? | Anonimouse | Processorer, moderkort & RAM | 2 | 29 juni 2007 00:33 |
| Thread Tools | |
| |