![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Terveisiä ihmisiä. Lyhyesti sanottuna i myydään minun PCI-E näytönohjain on kaukainen ystäväni koska HES osaksi pelaamista ja i enää olen, mutta kun minun on kytketty laivalla video minun kuva on todella sumea ja vääristää paljon, sellaista kuin rippling vaikutus. Olen asentanut ajurit minun laivalla ja ongelma jatkuu. Saan Rippling alkaen hetki i leikata kpl päälle. Ongelma menee pois, kun vaihtaa työpöydän päätöslauselman 800x600, mutta kuvakkeet ovat erittäin suuri ja asiat dont sovi näyttö (mutta vääristymiä, rippling / fuzziness lakkaa) Olen tottunut työskentelemään klo 1024x768 ja tämä ei leikata sen minulle .. Onko ratkaisu tähän ongelmaan? Minulla on myös viimeisimmät asettaa kuljettajien asennettu. Oma Laivaostoksista Video on ATI Radeon Xpress 200-sarjassa. Olen käyttöjärjestelmä on Windows XP Pro SP2. Emolevy: Intel D101GGC Pentium 4 3,0 GHz hyperthreading Direct X9.0 Kiitos |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Mistä olet laita se kuulostaa kuljettajan liittyvät. Oletteko kokonaan poistettu kuljettajaa varten näytönohjain? Myös, oletko päivitetty / asennettu kuljettajan varten laivalla grafiikkaa? Kysyn tätä siksi, jos pc tuli kortin asentanut laivalla grafiikkaa, jota käytät ikkunan geneeristen kuljettajien aikavälillä.
|
| |||
| |||
| No, kyllä on asennettu uusimmat ajurit minun laivalla ongelma alkaa silloin, kun i jopa puolestaan minun pc, kun se saa boot screen video on sekaisin. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ei poistat kaikki vanhat kortin ajurit vaikka?
Lämpötila sisäpuolella omenapaistos on yli 1000 astetta. Jos minä purista, A Jet sulaa Bramley Apple ruiskauttaa ulos. Voi mennä teidän tavoin; voisi mennä minun. Joka tapauksessa, yksi meistä on menossa! My System: Minun
|
|
| |||
| |||
| i uudelleenasennettavien minun windows xp, joten uudet kuljettajat olivat ensimmäisen |
|
| |||
| |||
| tuntuu kuin 800x600 saa poistaa ongelman, mutta kaikki muuttuu, että paisunut varten näytön talteenotto. |
|
| |||
| |||
| mitä virkistystaajuutta olet vahvistetaan?
__________________ Lämpötila sisäpuolella omenapaistos on yli 1000 astetta. Jos minä purista, A Jet sulaa Bramley Apple ruiskauttaa ulos. Voi mennä teidän tavoin; voisi mennä minun. Joka tapauksessa, yksi meistä on menossa! |
|
| |||
| |||
| juuri nyt .. sen 100. Olen kokeillut niitä kaikkia vaikka .. BTW, olen LCD |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Oudot Nav näyttö IE | jonkon2 | Web Design, Hosting & SEO | 0 | 18th Jun 2009 18:12 |
| Oudot mic ongelma. | Iris77 | Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet | 1 | 28. toukokuuta 2009 12:24 |
| Oudot Mic Problem | Aftershock | Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet | 3 | 19. Joulukuu 2008 19:01 |
| Oudot ongelma Outlook Express 6: n | philthomas | Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu | 1 | 9th Aug 2008 04:57 |
| Oudot web-selain ongelma | Hybr! D | Web-selaimet ja FTP Clients | 4 | 20th Apr 2007 02:29 |
| Thread Tools | |
| |