![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Gegroet mensen. Kort gezegd, ik verkocht mijn PCI-E grafische kaart naar een verre vriend van mij, want hes in gaming en ik niet meer ben, maar toen mijn monitor is aangesloten op de onboard-video mijn foto is echt fuzzy en vervalst veel, soort van als een kabbelend effect. Ik heb de drivers voor mijn onboard en het probleem aanhoudt. Ik krijg de kabbelend vanaf het moment dat ik de cut pct. Het probleem gaat weg als ik het bureaublad resolutie 800x600, maar de iconen zijn extreem groot en dingen dont past het scherm (maar de vervorming, kabbelend / fuzziness ophoudt) Ik ben gewend te werken op 1024x768 en dat zal niet gesneden voor me .. Is er een oplossing voor dit probleem? Ik heb ook de meest recente set stuurprogramma's geïnstalleerd. Mijn Onboard video is ATI Radeon Xpress 200-serie. Ik gebruik Windows XP Pro SP2. Moederbord: Intel D101GGC Pentium 4 3,0 GHz Hyperthreading Direct X9.0 Bedankt |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Van wat u hebt gezegd klinkt driver gerelateerd. Heb je volledig verwijderen van de driver voor de grafische kaart? Ook heb je bijgewerkt / installatie van de driver voor de onboard graphics? Vraag ik, want als de pc kwam met de kaart geïnstalleerd de onboard graphics zullen gebruiken window's generieke drivers te lopen.
|
| |||
| |||
| Nou, ja hebt de nieuwste drivers voor mijn onboard Het probleem begint wanneer ik zelfs weer op mijn pc, wanneer het wordt aan de opstart scherm van de video is messed up. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Heeft u het verwijderen van alle oude kaart drivers al?
De temperatuur in deze appeltaart is meer dan 1000 graden. Als ik knijp, een straal van gesmolten Bramley Apple zal spuiten uit. Kunnen gaan uw weg; kunnen gaan mijne. Hoe dan ook, een van ons is going down! Mijn Systeem: Van mij
|
|
| |||
| |||
| ik opnieuw mijn Windows XP, dus de nieuwe drivers waren de eerste |
|
| |||
| |||
| lijkt de resolutie 800x600 krijgt ontdoen van het probleem, maar alles wordt tot opgeblazen voor het scherm vast te leggen. |
|
| |||
| |||
| welke refresh rate heb je op?
__________________ De temperatuur in deze appeltaart is meer dan 1000 graden. Als ik knijp, een straal van gesmolten Bramley Apple zal spuiten uit. Kunnen gaan uw weg; kunnen gaan mijne. Hoe dan ook, een van ons is going down! |
|
| |||
| |||
| nu .. zijn op 100. Ik heb geprobeerd ze allemaal wel .. BTW, ik ben op een LCD |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Weird Nav elkaar in IE | jonkon2 | Web Design, Hosting & SEO | 0 | 18 jun 2009 18:12 |
| Weird mic probleem. | Iris77 | Geluid, Speakers & MP3 Spelers | 1 | 28 mei 2009 12:24 |
| Weird Mic Probleem | Aftershock | Geluid, Speakers & MP3 Spelers | 3 | 19 dec 2008 19:01 |
| Weird Probleem in OE6 | philthomas | E-mail, VoIP & IM Overleg | 1 | 9 Aug 2008 04:57 |
| Weird webbrowser probleem | Hybr! D | Web Browsers & FTP Clients | 4 | 20 apr 2007 02:29 |
| Thread Tools | |
| |