![]() |
|
| |||
| |||
| Greetings mennesker. Kort sagt, jeg solgte min PCI E grafikkortet til en fjern venn av meg fordi HMS i spill, og jeg ikke lenger er, men når skjermen min er koblet til onboard video bildet mitt er veldig uklar og distorts mye, typen som en rippling effekt. Jeg har installert driverne for ombord og problemet vedvarer. Jeg får Rippling virkning fra det øyeblikket jeg kuttet PCen på. Problemet går bort når jeg slår desktop oppløsningen til 800x600, men ikonene er svært stor, og ting ikke passer skjermen (men forvrengning rippling / fuzziness opphører) Jeg pleide å jobbe på 1024x768, og dette vil ikke klippe det for meg .. Er det en løsning på dette problemet? Jeg har også det siste settet med drivere installert. Min Om bord Video er ATI Radeon Xpress 200-serien. Jeg bruker Windows XP Pro SP2. Hovedkort: Intel D101GGC Pentium 4 3,0 GHz hyperthreading Direkte X9.0 Takk |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Fra hva du har satt det høres driver beslektet. Har du fullstendig fjernet driveren for skjermkortet? Dessuten har du oppdatert / installert driveren for onboard grafikk? Jeg spør fordi hvis PC kom med kortet installert ombord grafikk skal bruke vinduet er generiske drivere for å kjøre.
|
| |||
| |||
| Vel, ja har installert de nyeste driverne for onboard problemet starter når jeg slår på PC-en når den kommer til boot skjermen videoen messed opp. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| gjorde du avinstallere alle gamle kort driverne om?
Temperaturen inne i denne apple pie er over 1000 grader. Hvis jeg presse den, et jetfly av smeltet Bramley apple vil sprute ut. Kunne gå veien, kunne gå min. Uansett, en av oss går ned! Min System: Min
|
|
| |||
| |||
| Jeg reinstallert Windows XP, så de nye driverne ble den første |
|
| |||
| |||
| virker som at oppløsningen 800x600 blir kvitt problemet, men alt blir til oppsvulmet på skjermen for å fange. |
|
| |||
| |||
| hva oppdateringsfrekvensen har du satt på?
__________________ Temperaturen inne i denne apple pie er over 1000 grader. Hvis jeg presse den, et jetfly av smeltet Bramley apple vil sprute ut. Kunne gå veien, kunne gå min. Uansett, en av oss går ned! |
|
| |||
| |||
| akkurat nå .. sin på 100. Jeg har prøvd dem alle skjønt .. BTW, er jeg på en LCD-skjerm |