mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Grafikkort & Monitors

Register

Weird Grafik med Spil

Reply

Thread Tools
Old 7. sep 2008, 05:38
Donor-Gruppen

Default Weird Grafik med Spil

Hej,
Når jeg spiller spil, efter et par minutter spillet fryser i 2-5 sekunder, så er grafikken gå meget underligt. Farverne ændre og dets alle pixelated. Den mest fremtrædende farve er lilla. Jeg har ikke et screenshot. (Sorry) Det normalt sker med Team Fortress 2. Jeg tror ikke, at mit grafikkort er overophedet, fordi jeg slutte lige efter grafik skruet, og temperaturen var på 56 grader celcius. Kunne der være noget andet problem? Eller er mit kort skruet?
Specs:
3 GHz AMD X2 6000 +
Nvidia 8600GT
3 GB RAM vist i system ejendomme (men jeg har 4 stave af 1GB i computer)
Det er sket før, men ikke så ofte som disse få dage.
Please help.
Thanks in advance.

EDIT: Hvis du har brug for mig at spille spillet og se om det sker igen, kan jeg ikke være i stand til indtil weekenden, fordi jeg er stadig i gymnasiet, der kontrolleres af mine forældre, der ikke tillader mig at spille spil på hverdage . Jeg vil dog være i stand til at gøre test gerne 3dmark osv.
Old 7. sep 2008, 06:22
Donor-Gruppen

Nogen af vores svar vil næsten helt sikkert kræve, at du spiller det igen, lige så det kan afprøves.

Du kan prøve at sænke den beslutning smule, hvis spillet tillader det?

ellers vil jeg ikke kender, som jeg spille spil på andre platforme, men ikke pc, sorry.

Håber jeg hjælpe lidt: D

Mit system: FordyPC

Processor (s):
Quad Q6600 Kentsfield 2,66 @ 3.45GHz
Bundkort:
Asus P5Q / L PRO (Intel P43, ICH10)
RAM Hukommelse:
PNY XLR8 4GB @ 1066MHz
Grafikkort (r):
PNY nVidia GeForce 9400 GT 512MB
Lydkort:
Harddisk (e):
Seagate HDBarracuda 1x 1 TB 1x 250 GB
Optisk drev (r):
LG (HD) GGCH20L / LG GH22NP20AUAA50B
Sag / PSU:
Antec Sonata III & Earthwatts 500W
Køling:
Stock
Network / Internet:
Gigabit LAN, FireWire & WG111v2
Monitor (s):
2 x Acer P193WAd
Operating System (s):
XP PRO x86/XP PRO x64/Win7 RC1 x64
Old 7. sep 2008, 07:10
Administrator Gruppen

Er gfx kort har en fan? Er det blokeres med støv og andre crap?

Lyder som en overophedning til mig.

Mit system: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Bundkort:
HP nForce 560
RAM Hukommelse:
2GB DDR2 PC2-5300
Grafikkort (r):
Nvidia 7150M Mobilanlæg Integreret
Lydkort:
5.1 Mobilanlæg Integreret
Harddisk (e):
250 GB 5400RPM SATA300
Optisk drev (r):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Sag / PSU:
Stock HP
Køling:
Stock HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 7. sep 2008, 23:14
Donor-Gruppen

Ja kortet har en fan. Jeg har for nylig tilføjet nogle ram og renses nogle støv mens jeg var på det. Jeg kunne igen, hvis du vil. Det bør være temmelig støv fri nu.
Jeg kan lavere opløsning, men jeg vil ikke være i stand til at forsøge endnu.
Old 8. sep 2008, 00:33
Donor-Gruppen

Overophedning eller en dodgy PSU er to mulige årsager her.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. "

Mit system: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz
Bundkort:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Hukommelse:
2GB Patriot Extreme Performance
Grafikkort (r):
PNY 8800GTS 320MB
Lydkort:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Harddisk (e):
80 GB + 500 GB
Optisk drev (r):
2x SATA
Sag / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Køling:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm toppen
Network / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 8. sep 2008, 01:00
Donor-Gruppen

Okay. Hvordan finder jeg, hvis jeg har en dodgy PSU? Jeg har en video test som jeg downloades her:
http://freestone-group.com/video-car...ility-test.htm
Jeg fik et benchmark resultat af 129, men ifølge deres tabellen her:
http://freestone-group.com/video-car...k-results.html
Den 8600GT bør 141-240, hvilket betyder, mit kort er ikke? Den maksimale temperatur jeg så mens testen kører var 63 grader celcius. Jeg har hørt af kort gå op til 70's og 80's, så jeg synes ikke, det er for varmt.
Old 8. sep 2008, 02:54
Donor-Gruppen

Jeg også glemte at tilføje, at der var halte efter jeg lukke spillet. Der var også halter efter jeg gjorde testen ovenfor, og efter en 3dmark test. Kan det betyde noget?
Old 9. sep 2008, 01:10
Donor-Gruppen

Tja, kunne være VRAM også, men det er billigere at få en ny PSU medmindre du stadig under garanti, og det er mere sandsynligt, at.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. "
Old 9. sep 2008, 01:14
Donor-Gruppen

Det sted, jeg fik computeren fra har 1 år dele garanti og 3 år labor garanti. Jeg fik det i omkring marts i år, så jeg skal bøde? Og hvordan kan jeg vide, om den PSU er den dårlige del? Hvordan vil de vide, om det er dodgy eller ej? Fordi jeg ikke ønsker at gå der, og komme tilbage, når de siger, er der ikke noget galt, fordi de ikke kan teste den / don 't vide, om det er defekt.
Old 9. sep 2008, 01:48
Donor-Gruppen

Så skal du bare fortælle dem, enten skærmkortet eller PSU er skruet op, og lad dem tal it out.

Hvis de har ressourcer til at give dig en garanti, de har ressourcer til at indsnævre den ned.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.