vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Graphics Cards & Näytöt

Register

Oudot Graphics kanssa Pelit

Reply

Thread Tools
Old 7. Sep 2008, 05:38
Rahoittajien ryhmän

Default Oudot Graphics kanssa Pelit

Hei,
Kun pelata pelejä, kun muutaman minuutin pelin jähmettyy 2-5 sekuntia, sitten grafiikka mene hyvin outoa. Värit muutos ja sen kaikki pixelated. Näkyvin väri on violetti. Minulla ei ole kuvakaappaus. (Anteeksi) Yleensä se tapahtuu Team Fortress 2. En usko, että minun näytönohjain on ylikuumenemisen, koska olen lopettaa heti grafiikka ruuvata, ja lämpötila oli 56 astetta celcius. Voisiko olla jokin muu ongelma? Vai onko minun kortti ruuvataan?
Tiedot:
3 GHz AMD X2 6000 +
Nvidia 8600GT
3gb ram näkyy järjestelmän ominaisuuksia (mutta olen 4 sauvat ja 1GB että tietokone)
Se on tapahtunut ennenkin, mutta ei niin usein kuin nämä pari päivää.
Ole hyvä ja auta.
Thanks in advance.

EDIT: Jos tarvitset minun pelata peliä ja katso jos se tapahtuu uudestaan, minulla ei ehkä vasta viikonloppuna, koska olen vielä lukiossa, joita ohjataan vanhempani, jotka eivät salli minun pelata pelejä arkisin . Aion kuitenkin voitava tehdä testejä kuten 3dmark jne.
Old 7. Sep 2008, 06:22
Rahoittajien ryhmän

Jokin meidän vastaukset lähes varmasti vaatia voit toistaa sen vielä kerran, niin että se voidaan testata.

Voisit yrittää laskea päätöslauselman hieman, jos peli sen sallii?

muuten en tiedä, koska minulla pelata pelejä muilla alustoilla, mutta ei PC, sorry.

Hope voin auttaa hieman: D
Old 7. Sep 2008, 07:10
Administrator Group

Onko gfx kortti on fani? Onko se estänyt pölyn peitossa ja muut crap?

Kuulostaa ylikuumenemisen minulle.

My System: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Emolevy:
HP nForce 560
RAM-muisti:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Laivaostoksista Yhdennetty
Äänikortti:
5.1 Laivaostoksista Yhdennetty
Kiintolevy (t):
250GB 5400RPM SATA300
Optinen asema (t):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Asia / PSU:
Kanta HP
Jäähdytys:
Kanta HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 Mt Virgin Kaapeli
Monitor (t):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 7. Sep 2008, 23:14
Rahoittajien ryhmän

Kyllä kortti on tuuletin. Olen viime aikoina lisännyt joitakin ram ja puhdistettava joitakin pölyä kun olin sitä. Voisin uudelleen, jos haluat. Olisi melko pölyttömän nyt.
Voin laskea päätöslauselmaa, mutta en voi yrittää vielä.
Old 8. Sep 2008, 00:33
Rahoittajien ryhmän

Ylikuumenemisen tai konstikas PSU ovat kaksi mahdollista syytä tähän.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. "

My System: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2,13 -> 3.01ghz
Emolevy:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM-muisti:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Äänikortti:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Kiintolevy (t):
80 Gt + 500 Gt
Optinen asema (t):
2x SATA
Asia / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Jäähdytys:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm alkuun
Network / Internet:
Qwest
Monitor (t):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 8. Sep 2008, 01:00
Rahoittajien ryhmän

Okei. Miten saan selville, onko minulla konstikas PSU? Tein video testi jota ladata tästä:
http://freestone-group.com/video-car...ility-test.htm
Sain vertailukohtana tulos 129, mutta niiden taulukossa tässä:
http://freestone-group.com/video-car...k-results.html
The 8600GT olisi 141-240, mikä tarkoittaa minun korttini ei? Enimmäislämpötilassa Näin kokeen aikana oli käynnissä oli 63 astetta celcius. Olen kuullut kortteja jopa 70: n ja 80: n, joten en usko, että tämä on liian kuuma.
Old 8. Sep 2008, 02:54
Rahoittajien ryhmän

Olen myös unohti lisätä, että oli viive, kun olen lähellä pelin. Siellä oli myös jäädä jälkeen tein testin yläpuolella, ja sen jälkeen 3dmark testi. Voisiko tämä tarkoittaa jotain?
Old 9. Sep 2008, 01:10
Rahoittajien ryhmän

No, voisi olla VRAM liikaa, mutta se on halvempaa saada uutta PSU ellet ole vielä takuu ja se on todennäköisempää, että.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. "
Old 9. Sep 2008, 01:14
Rahoittajien ryhmän

Paikka, sain tietokone on 1vuosi osien takuu ja 3vuotta työ takuun. Sain sen noin tämän vuoden maaliskuussa, joten olisi hienoa? Ja miten voin tietää, onko PSU on huono osa? Miten ne tiedä, onko se vaarallinen vai ei? Koska en halua mennä sinne ja palata sen jälkeen, kun he sanovat ei ole mitään väärin, koska he eivät voi testata / tiiedä jos se on viallinen.
Old 9. Sep 2008, 01:48
Rahoittajien ryhmän

Sitten vain kertoa heille joko näyttösovittimen tai PSU on ruuvattu ylös ja anna heidän luku sitä.

Jos niillä on resursseja antaa sinulle takuu niillä on resursseja kapea se alas.
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Pelit, jotka tarvitsevat runsaasti Graphics Card - Cant löytänyt ryannathans PC & Console Gaming 8 14 lokakuu 2009 15:12
Pelit Can't Find My Graphics Card hayleybaker22 Graphics Cards & Näytöt 6 2. Jun 2009 01:43
Jotain Oudot Going On ........ Bubba Yhteisön News & Chat 6 1st Jun 2009 10:29
Nopea muutto pelit parantaa taitoja hitaammin liikkuvat pelejä! NeuroDrive PC & Console Gaming 1 4th Feb 2009 04:19
Oudot Ram? newbuilderkid CPUs, Emolevyt & RAM 5 14th Aug 2007 01:57
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.