mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Kabinetter & Skjermer

Register

Rare Bilde med spill

Reply

Thread Tools
Old 7nde Sep 2008, 05:38
Donor Group

Default Rare Bilde med spill

Hei,
Når jeg spiller spill, etter et par minutter spillet fryser på 2-5 sekunder, og grafikken går veldig rart. Fargene endres og alle pixelated. Den mest fremtredende fargen er lilla. Jeg har ikke et skjermbilde. (Sorry) Det skjer vanligvis med Team Fortress 2. Jeg tror ikke mine grafikkortet er overoppheting, fordi jeg avslutte rett etter grafikk ødelagt, og temperaturen var på 56 grader. Kan det være noe annet problem? Eller er kortet mitt ødelagt?
Spesifikasjoner:
3 GHz AMD X2 6000 +
Nvidia 8600GT
3GB RAM i systemet egenskaper (men jeg har 4 pinner med 1GB i datamaskinen)
Det har hendt før, men ikke så ofte disse dagene.
Please help.
Takk på forhånd.

EDIT: Hvis du trenger meg til å spille, og se om det skjer igjen, jeg kan ikke kunne før helgen, fordi jeg fortsatt er i videregående skole, kontrollert av foreldrene mine, som ikke tillater meg å spille på ukedager . Jeg vil imidlertid kunne gjøre tester som 3dmark etc.
Old 7nde Sep 2008, 06:22
Donor Group

Noen av våre svarer nesten sikkert at du må spille det igjen, akkurat slik at den kan testes.

Du kan prøve å senke oppløsningen litt om spillet tillater det?

Ellers vet jeg ikke, så jeg spiller spill på andre plattformer, men ikke PC, beklager.

Håper jeg hjelpe litt: D

Min System: FordyPC

Prosessor (er):
Quad Q6600 Kentsfield 2,66 @ 3.45GHz
Hovedkort:
Asus P5Q / L PRO (Intel P43, ICH10)
RAM-minne:
PNY XLR8 4GB @ 1066MHz
Graphics Card (s):
PNY NVIDIA GeForce 9400 GT 512MB
Lydkort:
Harddisk (er):
Seagate HDBarracuda 1x 1TB 1x 250GB
Optisk stasjon (er):
LG (HD) GGCH20L / LG GH22NP20AUAA50B
Case / PSU:
Antec Sonata III & Earthwatts 500W
Cooling:
Stock
Nettverk / Internett:
Gigabit LAN, FireWire & WG111v2
Skjerm (er):
2 x Acer P193WAd
Operating System (s):
XP PRO x86/XP PRO x64/Win7 RC1 x64
Old 7nde Sep 2008, 07:10
Administrator Group

Har gfx kortet har en fan? Er det blokkeres med støv og annen dritt?

Høres ut som overoppheting til meg.

Min System: Hybr! D

Prosessor (er):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Hovedkort:
HP nForce 560
RAM-minne:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Om bord Integrert
Lydkort:
5.1 Om bord Integrert
Harddisk (er):
250GB 5400RPM SATA300
Optisk stasjon (er):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Stock HP
Cooling:
Stock HP
Nettverk / Internett:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Skjerm (er):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 7nde Sep 2008, 23:14
Donor Group

Ja kortet har en fan. Jeg har nylig lagt til noen ram og renset ut noen støv mens jeg var på den. Jeg kunne sjekker om du vil. Det burde være ganske støvfritt nå.
Jeg kan lavere oppløsning, men jeg vil ikke kunne prøve ennå.
Old 8nde Sep 2008, 00:33
Donor Group

Overoppheting eller en dodgy PSU er to mulige årsaker her.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp.

Min System: 日夏子

Prosessor (er):
Core 2 Duo E6400 2,13 -> 3.01ghz
Hovedkort:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM-minne:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Lydkort:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Harddisk (er):
80 GB + 500 GB
Optisk stasjon (er):
2x SATA
Case / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Cooling:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm toppen
Nettverk / Internett:
Qwest
Skjerm (er):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 8nde Sep 2008, 01:00
Donor Group

Ok. Hvordan finner jeg om jeg har en dodgy PSU? Jeg gjorde en video test som jeg lastet ned her:
http://freestone-group.com/video-car...ility-test.htm
Jeg fikk en målestokk resultat av 129, men i henhold til tabellen her:
http://freestone-group.com/video-car...k-results.html
Den 8600GT bør 141-240, som betyr at kortet mitt ikke? Den høyeste temperaturen jeg så mens testen ble publisert ble 63 grader. Jeg har hørt om kort går opp til 70 og 80's, så jeg tror ikke dette er for varm.
Old 8nde Sep 2008, 02:54
Donor Group

Jeg glemte å legge til at det var sommel etter at jeg lukker spillet. Det var også lag etter at jeg gjorde testen ovenfor, og etter en 3dmark test. Kan dette bety noe?
Old 9nde Sep 2008, 01:10
Donor Group

Vel, kunne være VRAM også, men det er billigere å få en ny PSU med mindre du fortsatt under garanti, og det er mer sannsynlig at.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp.
Old 9nde Sep 2008, 01:14
Donor Group

Stedet jeg fikk maskinen har 1 år deler garanti og 3 år labor garanti. Jeg fikk den i rundt mars i år, så jeg skal være i orden? Og hvordan vet jeg om den PSU er ille del? Hvordan får de vite om det er dodgy eller ikke? Fordi jeg ikke vil gå dit og komme tilbake etter at de sier det ikke er noe galt, fordi de ikke kan teste den / vet ikke om det er feil.
Old 9nde Sep 2008, 01:48
Donor Group

Deretter forteller dem enten skjermkortet eller PSU er skrudd opp og la dem finne ut av det.

Hvis de har ressurser til å gi deg en garanti de har ressurser til å begrense det ned.
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Spill som trenger en High Graphics Card - Cant Find Any ryannathans PC & Console Gaming 8 14 oktober 2009 15:12
Spill finner ikke Grafikkort hayleybaker22 Kabinetter & Skjermer 6 2 juni 2009 01:43
Noe Rare Going On ........ Bubba Community News & Chat 6 1 juni 2009 10:29
Fast Moving spill bedrer ferdigheter for tregere bevegelige spill! NeuroDrive PC & Console Gaming 1 4 feb 2009 04:19
Rare Ram?? newbuilderkid CPUer, Hovedkort & RAM 5 14 august 2007 01:57
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.