![]() |
|
| |||
| |||
| hej, min skærm (Hyundai q995) er på den måde ud-skærmen går sort tilfældigt gange) Jeg tror, jeg er nødt til at erstatte. hvad er den bedste monitorer derude? Jeg vil gerne have mindst 22 tommer skærm og definitivt fladskærm (ikke CRT), jeg er færdig med at tabe så meget plads på mit skrivebord. Jeg vil helst ikke tænke på mit budget endnu (vil ikke være udgifter tåbelige penge, proble et par hundred men ville gerne vide, hvilke muligheder der er), som jeg vil have en idé om, hvad der er den bedste valuta for pengene, og hvad man skal undgå (Jeg vil bestemt ikke købe en Hyundai overvåge igen). min ven fortæller mig, at få et HD-tv i stedet og køre min pc via dette, men jeg er ikke overbevist om, hvad ville de pro's og ulemper ved dette? min nuværende GPU er ikke fantastiske (6600gt), men hvis jeg køber en ny skærm jeg håber, at det ville vare mig et stykke tid (jeg vil opgradere min grafikkort senere), så mens jeg ikke kan gaming, at meget nu jeg vil gerne have en skærm, som vil være godt for at når jeg gør. nice en tak Buchanan |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Dell er exellent
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| 22 "og over til $ 200 i virkeligheden ikke er muligt. Du kan få en 19 "for $ 150-170 skønt.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| tak for besvarelse cew og kulstof bruger £ sterling snarere end $ min ven og def vil gå større end 19 tommer |
|
| |||
| |||
| Ah, right. Ikke kontrollere landet. :) Hanns G HG-281DPB er god, ViewSonic VG2230wm er godt (men kun 22 "). Hvis du ønsker mere end 22" Det er ikke disse, du kan lige så godt købe et HDTV.
__________________ "Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " |
|
| |||
| |||
| Thanks I'll check dem, og nogle Dells ud. alle andre mærker, der gør rigtig god skærme, en masse mennesker har samsung skærme, hvad de kan lide? |
|
| |||
| |||
| ville en HD TV være så god som en kvalitet overvåge, Er der nogen kender pro's og ulemper ved at anvende en i stedet for en skærm, og det ville det være nemt at sætte op? |
|
| |||
| |||
| få en skærm , Hurtigere svartider og bedre res |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| nogle bedste bang for sorteper moniter efter min mening er dette en im shure du kan få det i UK eller andet sted http://www.newegg.com/Product/Produc...82E16824112009 det har en god kontrast ratio for pengene, hvis du dont tankerne bruge lidt ekstra http://www.newegg.com/Product/Produc...82E16824236034
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Der er ikke en 22 "skærm, som jeg personligt kan helhjertet anbefale, men for en 20" det ville være Samsung 206bw. En simpelthen fremragende skærm, ingen skygger (gaming / hurtig filmen scener), høj farve gamut mulighed for nice præstationen af mørke farvenuancer, anstændigt lysstyrke og kontrast ratio's. Det er også godt bygget og har subtile æstetik. Det er nøjagtig den samme beslutning som en 22 "(1680x1050) kun med en mindre skærm, hvilket betyder, at pixels er, at lidt mindre, som hjælper med blandt andet aliasing. Det kan også havde for omkring £ 170 nu. Også, Cewy nævnt Dell. I anden det. Aldrig set en dårlig skærm fra Dell endnu. I betragtning af det kort, du har jeg vil ikke anbefale at få en skærm over 1680x1050. Og du kan blive nødt til at skalere billedet alligevel når gaming. Men det afhænger af det spil, du spiller.