vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Graphics Cards & Näytöt

Register

Mitkä ovat parhaat monitorit

Reply

Thread Tools
Old 14 huhtikuu 2008, 22:40
Jäsen

hei,

minun seurata (HYUNDAI q995) on se keino näytön menossa musta sattumanvaraisesti kertaa) Uskon tarvitse korvata.

Mitkä ovat parhaat valvoo siellä?
Haluaisin vähintään 22 tuuman näyttö ja ehdottomasti litteä näyttö (ei crt), i am tehdään menettää niin paljon tilaa minun desk.

Haluan mieluummin ei ajatella budjetti vielä (ei menojen typerä rahaa, ongelmia vielä pari sataa, mutta haluaisi tietää, mitä vaihtoehtoja on olemassa), koska haluan saada käsityksen siitä, mikä on paras bang for buck ja mitä välttää (i "ei ostaa Hyundai seurata again).

ystäväni kerro saada hd tv sijaan ja ajaa minun pc kautta, mutta en ole vakuuttunut, mikä pro: n ja haitoista tämä on mahdollista?

minun nykyinen GPU ei amazing (6600GT), mutta jos voin ostaa uuden seurata Toivoisin se viime minulle while (i päivittää minun näytönohjain myöhemmin) Joten vaikka olenkin ei saa pelaamista, että paljon riippuu nyt Haluaisin seurata, mitkä Tämä olisi hyvä, että kun minä.

sepä kivaa kiitos

Buchanan
Old 15 huhtikuu 2008, 00:14
Rahoittajien ryhmän

dell ovat erinomainen

My System: Cewy n ihme macine

Processor (s):
Intel Core 2 Quad q6600@3.2Ghz
Emolevy:
Asus p5q deluxe
RAM-muisti:
4 keikka OCZ 1066mhz SLI
Graphics Card (s):
nvidia evga 8800 ultra ko
Äänikortti:
laivalla
Kiintolevy (t):
750 keikka Seagate, 32meg välimuisti
Optinen asema (t):
3 asus dvd kirjailijoita, LightScribe
Asia / PSU:
Lian-Li armoursuite pc-P60
Jäähdytys:
tuniq torni
Network / Internet:
dual Gigabit LAN-porttia
Monitor (t):
24 "dell 2408wfp
Operating System (s):
winfail näköala 64 | ubuntu / Arch Linux
Old 15 huhtikuu 2008, 00:40
Rahoittajien ryhmän

22 "ja yli for $ 200 ei oikeastaan ole mahdollista.

Voit saada 19 "for $ 150-170 though.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. "

My System: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2,13 -> 3.01ghz
Emolevy:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM-muisti:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Äänikortti:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Kiintolevy (t):
80 Gt + 500 Gt
Optinen asema (t):
2x SATA
Asia / PSU:
Antec 900 +620 W AeroCool zeroDBA
Jäähdytys:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm alkuun
Network / Internet:
Qwest
Monitor (t):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 15 huhtikuu 2008, 00:43
Jäsen

kiitos vastaaminen cew ja hiiltä

käyttäen £ punta sijasta $ ystäväni ja def haluat mennä suurempi kuin 19 tuumaa
Old 15 huhtikuu 2008, 00:49
Rahoittajien ryhmän

Ah, oikeassa. Ei tarkista maassa. :)

Hanns · G HG-281DPB on hyvä, ViewSonic VG2230wm on hyvä (mutta vain 22 "). Jos haluat yli 22", joka ei ole näitä, voit myös ostaa HDTV.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. "
Old 15 huhtikuu 2008, 04:26
Jäsen

kiitos I'll tarkistaa niitä ja joitakin Dells ulos.

muita merkkejä, jotka tekevät todella hyvää seuraa, paljon ihmisiä on samsung seuraa, mitä he haluavat?
Old 16 huhtikuu 2008, 11:52
Jäsen

Olisiko HD TV on yhtä hyvä kuin laatu valvoa, ei kukaan tiedä pro: n ja haittoja käyttämällä yhtä sijaan näyttöön, ja se olisi helppo asentaa?
Old 16 huhtikuu 2008, 14:41
Rahoittajien ryhmän

saada seurata
, Nopeammat vastausajat ja parempia res
Old 16 huhtikuu 2008, 15:19
Rahoittajien ryhmän

Joissakin paras bang varten pukittaa moniter mielestäni tämä im Shure voit saada sen myös uk jonnekin http://www.newegg.com/Product/Produc...82E16824112009 se on hyvä kontrastisuhde, että rahaa jos dont mielessä käyttää noin extra http://www.newegg.com/Product/Produc...82E16824236034

My System: ubr pelaamista tietokone

Processor (s):
q6600 G0 @ varastossa Jäähtyneeseen ac pakastin
Emolevy:
gigatavu ep45 ds3r
RAM-muisti:
2GB DDR2-800
Graphics Card (s):
4870 1GB
Äänikortti:
laivalla
Kiintolevy (t):
160 Gt 7200Rpm ide
Optinen asema (t):
DVD-ROM combo dvd + /-rw
Asia / PSU:
modded + maalattu tapauksessa w / 1kW Antec
Jäähdytys:
2 120mm tuulettimet 4 80mm tuulettimet ja hdd
Network / Internet:
kaksoiskäyttöä gigatavu lääni
Monitor (t):
24 "acer
Operating System (s):
Windows XP
Old 19 huhtikuu 2008, 15:53
Rahoittajien ryhmän

Ei ole 22 "näyttö, että olen henkilökohtaisesti, voi vilpittömästi suositella, mutta 20" olisi Samsung 206BW. A yksinkertaisesti upea seurata, ei haamukuvia (pelaamista / nopeasti elokuvan kohtaukset), korkea väri värintoistoalue mahdollistaa mukavan renderointi on tumma sävyjä, ihmisarvoisen kirkkaus ja kontrastisuhde's. Se on myös hyvin rakennettu, ja se on hiuksenhieno estetiikkaa.

Se on täsmälleen samaa tarkkuutta kuin 22 "(1680x1050) vain on pienempi näyttö, eli pikseleitä on, että hieman pienempi, joka auttaa muun muassa, aliakset. Se voi olla myös oli noin £ 170 nyt.

Myös Cewy mainittu Dell. I second that. En ole koskaan nähnyt huono seurata Dellin vielä.

Harkitse kortin olet en suosittelisi saada näytön edellä 1680x1050. Ja on ehkä mittakaavassa kuvan joka tapauksessa, kun pelaamista. Mutta se riippuu pelistä olet soittamassa.

-Kanoakavirus

My System: Zoomy

Processor (s):
E8400@3.6ghz (400x9) @ 1.15v
Emolevy:
Asus P5K Premium
RAM-muisti:
2GB Dominator 8500
Graphics Card (s):
BFG 8800GT
Äänikortti:
Xfi Extremegamer
Kiintolevy (t):
3.35TB ext varastointi. 2TB int varastointi
Optinen asema (t):
LG GGC H20L
Asia / PSU:
Enermax 720w
Jäähdytys:
AC7
Network / Internet:
Monitor (t):
245B, 931B (Samsung)
Operating System (s):
Vista 32p
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.