mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Grafische Kaarten & Monitors

Register

Wat zijn de beste monitoren

Reply

Thread Tools
Old 14 apr 2008, 22:40
Lid Fractie

Default Wat zijn de beste monitoren

hallo,

mijn monitor (Hyundai q995) is onderweg out-scherm zal zwart op willekeurige keer) Ik denk dat ik moet vervangen.

wat zijn de beste monitoren daar?
Ik wil minimaal 22 inch scherm en zeker flatscreen (niet crt), ik ben klaar met verliezen zo veel ruimte op mijn bureau.

ik liever niet nadenken over mijn budget nog (niet zal uitgaven silly geld, problemen een paar honderd, maar zou graag willen weten welke opties er zijn) als ik wil een idee van wat het beste bang voor buck en wat te vermijden (Ik zal zeker niet de aankoop van een Hyundai monitor weer).

mijn vriend me vertellen om een HD TV plaats en start mijn pc via dat maar ik ben er niet van overtuigd, wat zijn de voors en tegens van dit zijn?

mijn huidige GPU is niet geweldig (6600gt) maar als ik een nieuwe monitor zou ik hoop dat het laatste zou ik een tijdje (ik zal een upgrade van mijn grafische kaart later) Dus hoewel ik misschien niet zo veel games nu wil ik een monitor die zal goed zijn voor dat wanneer ik doe.

nice one dankzij

Buchanan
Old 15 apr 2008, 00:14
Donor Groep

dell zijn exellent

Mijn Systeem: Cewy het wonder macine

Processor (s):
Intel Core 2 Quad q6600@3.2Ghz
Moederbord:
asus p5q deluxe
RAM Geheugen:
4 gig ocz 1066MHz SLI
Graphics Card (s):
nvidia evga 8800 ultra ko
Sound Card:
onboard
Hard Drive (s):
750 gig Seagate, 32meg cache
Optische Drive (s):
3 ASUS DVD-schrijvers, lightscribe
Case / PSU:
armoursuite Lian-Li PC-P60
Koeling:
tuniq toren
Netwerk / Internet:
dubbele Gigabit LAN-poorten
Monitor (s):
24 "Dell 2408wfp
Operating System (s):
winfail vista 64 | ubuntu / arch linux
Old 15 apr 2008, 00:40
Donor Groep

22 "en meer dan voor $ 200 is niet echt mogelijk.

U kunt een 19 "voor $ 150-170 wel.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. "

Mijn Systeem: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz
Moederbord:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Geheugen:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Sound Card:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Hard Drive (s):
80GB + 500GB
Optische Drive (s):
2x SATA
Case / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Koeling:
4x 120mm Yate Loon-200mm + top
Netwerk / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 15 apr 2008, 00:43
Lid Fractie

bedankt voor het beantwoorden cew en koolstof

met behulp van £ sterling in plaats van $ mijn vriend en def willen gaan groter dan 19 inch
Old 15 apr 2008, 00:49
Donor Groep

Ah, juist. Niet controleren of het land. :)

Hanns · G HG-281DPB is goed, ViewSonic VG2230wm is goed (maar slechts 22 "). Als u wilt meer dan 22" dat is niet deze, kan je net zo goed kopen een HDTV.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. "
Old 15 apr 2008, 04:26
Lid Fractie

dankzij I'll check deze en enkele Dells uit.

alle andere merken die echt goed monitoren, veel mensen hebben Samsung monitoren, wat ze willen?
Old 16 apr 2008, 11:52
Lid Fractie

zou een HD TV zo goed als de kwaliteit bewaken, doet iedereen weet dat de voors en tegens van het gebruik van een in plaats van een monitor en zou het eenvoudig in te stellen?
Old 16 apr 2008, 14:41
Donor Groep

krijgen een monitor
, Snellere responstijden en betere res
Old 16 apr 2008, 15:19
Donor Groep

sommige best bang voor de buck moniter in mijn opinie is dit een im Shure je kunt het in het Verenigd Koninkrijk ergens http://www.newegg.com/Product/Produc...82E16824112009 zij heeft een goed contrast ratio voor het geld als u dont mind uitgaven wat extra http://www.newegg.com/Product/Produc...82E16824236034

Mijn Systeem: UBR gaming computer

Processor (s):
q6600 G0 @ voorraad gekoeld ac vriesschepen
Moederbord:
gigabyte ep45 ds3r
RAM Geheugen:
2GB DDR2 800
Graphics Card (s):
4870 1gb
Sound Card:
onboard
Hard Drive (s):
160GB 7200rpm ide
Optische Drive (s):
DVD-ROM Combo DVD + /-rw
Case / PSU:
modded + geschilderd geval w / 1kW Antec
Koeling:
2 120mm fans 4 80mm fans en een hdd
Netwerk / Internet:
dual gigabyte lan
Monitor (s):
24 "acer
Operating System (s):
Windows XP
Old 19 apr 2008, 15:53
Donor Groep

Er is niet een 22 "scherm dat ik, persoonlijk, kan van harte aanbevelen, maar voor een 20" zou het de Samsung 206BW. Een gewoon prachtige monitor, geen ghosting (gaming / snelle filmscènes), hoge kleurbereik zodat mooie weergave van donkere tinten, fatsoenlijke helderheid en het contrast ratio's. Het is ook goed gebouwd en heeft subtiele esthetiek.

Het is precies dezelfde resolutie als een 22 "(1680x1050) maar met een kleiner scherm, wat betekent dat de pixels zijn dat iets kleiner, die helpt bij onder andere, aliasing. Het kan ook worden gehouden voor ongeveer 170 pond nu.

Ook Cewy vermeld Dell. I second that. Nooit gezien een slechte monitor van Dell nog niet.

Gezien de kaart je hebt zou ik niet aanraden om een scherm boven de 1680x1050. En je kan hebben om de grootte van het beeld toch als gaming. Maar dat hangt af van het spel dat je het spelen bent.

-Kanoakavirus

Mijn Systeem: Zoomy

Processor (s):
E8400@3.6ghz (400x9) @ 1.15v
Moederbord:
Asus P5K Premium
RAM Geheugen:
2GB Dominator 8500
Graphics Card (s):
BFG 8800GT
Sound Card:
Xfi Extremegamer
Hard Drive (s):
3.35TB ext opslag. Int 2TB opslag
Optische Drive (s):
LG GGC H20L
Case / PSU:
Enermax 720w
Koeling:
AC7
Netwerk / Internet:
Monitor (s):
245 ter, 931B (Samsung)
Operating System (s):
Vista 32P
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.