![]() |
|
| |||
| |||
| hallo, mijn monitor (Hyundai q995) is onderweg out-scherm zal zwart op willekeurige keer) Ik denk dat ik moet vervangen. wat zijn de beste monitoren daar? Ik wil minimaal 22 inch scherm en zeker flatscreen (niet crt), ik ben klaar met verliezen zo veel ruimte op mijn bureau. ik liever niet nadenken over mijn budget nog (niet zal uitgaven silly geld, problemen een paar honderd, maar zou graag willen weten welke opties er zijn) als ik wil een idee van wat het beste bang voor buck en wat te vermijden (Ik zal zeker niet de aankoop van een Hyundai monitor weer). mijn vriend me vertellen om een HD TV plaats en start mijn pc via dat maar ik ben er niet van overtuigd, wat zijn de voors en tegens van dit zijn? mijn huidige GPU is niet geweldig (6600gt) maar als ik een nieuwe monitor zou ik hoop dat het laatste zou ik een tijdje (ik zal een upgrade van mijn grafische kaart later) Dus hoewel ik misschien niet zo veel games nu wil ik een monitor die zal goed zijn voor dat wanneer ik doe. nice one dankzij Buchanan |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| dell zijn exellent
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| 22 "en meer dan voor $ 200 is niet echt mogelijk. U kunt een 19 "voor $ 150-170 wel.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| bedankt voor het beantwoorden cew en koolstof met behulp van £ sterling in plaats van $ mijn vriend en def willen gaan groter dan 19 inch |
|
| |||
| |||
| Ah, juist. Niet controleren of het land. :) Hanns · G HG-281DPB is goed, ViewSonic VG2230wm is goed (maar slechts 22 "). Als u wilt meer dan 22" dat is niet deze, kan je net zo goed kopen een HDTV.
__________________ "Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " |
|
| |||
| |||
| dankzij I'll check deze en enkele Dells uit. alle andere merken die echt goed monitoren, veel mensen hebben Samsung monitoren, wat ze willen? |
|
| |||
| |||
| zou een HD TV zo goed als de kwaliteit bewaken, doet iedereen weet dat de voors en tegens van het gebruik van een in plaats van een monitor en zou het eenvoudig in te stellen? |
|
| |||
| |||
| krijgen een monitor , Snellere responstijden en betere res |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| sommige best bang voor de buck moniter in mijn opinie is dit een im Shure je kunt het in het Verenigd Koninkrijk ergens http://www.newegg.com/Product/Produc...82E16824112009 zij heeft een goed contrast ratio voor het geld als u dont mind uitgaven wat extra http://www.newegg.com/Product/Produc...82E16824236034
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Er is niet een 22 "scherm dat ik, persoonlijk, kan van harte aanbevelen, maar voor een 20" zou het de Samsung 206BW. Een gewoon prachtige monitor, geen ghosting (gaming / snelle filmscènes), hoge kleurbereik zodat mooie weergave van donkere tinten, fatsoenlijke helderheid en het contrast ratio's. Het is ook goed gebouwd en heeft subtiele esthetiek. Het is precies dezelfde resolutie als een 22 "(1680x1050) maar met een kleiner scherm, wat betekent dat de pixels zijn dat iets kleiner, die helpt bij onder andere, aliasing. Het kan ook worden gehouden voor ongeveer 170 pond nu. Ook Cewy vermeld Dell. I second that. Nooit gezien een slechte monitor van Dell nog niet. Gezien de kaart je hebt zou ik niet aanraden om een scherm boven de 1680x1050. En je kan hebben om de grootte van het beeld toch als gaming. Maar dat hangt af van het spel dat je het spelen bent.