![]() |
|
| |||
| |||
| hej, min bildskärm (Hyundai q995) är på väg ut skärmen kommer svart slumpmässigt gånger) Jag tror att jag måste byta. Vilka är de bästa skärmar där ute? Jag skulle vilja ha minst 22 tums skärm och definitivt platt skärm (inte CRT) är jag klar med att förlora så mycket utrymme på mitt skrivbord. Jag vill helst inte tänka på min budget ännu (kommer inte att utgifterna dumt pengar, sannolikt ett par hundra men skulle vilja veta vilka alternativ som finns) som jag vill ha en uppfattning om vad som är det bästa bang för pengar och vad man ska undvika (jag kommer definitivt inte köpa en Hyundai övervaka igen). min kompis berätta för mig att få en hd tv i stället och kör min pc med hjälp av det, men jag är inte övertygad, vad skulle de pro-och nackdelarna med detta? Min GPU är inte otroligt (6600gt) men om jag köper en ny övervaka Jag skulle hoppas att det skulle vara mig en stund (jag ska uppgradera mitt grafikkort senare) så när jag får inte spel så mycket nu jag skulle vilja ha en bildskärm som kommer att vara bra för att när jag gör. nice ett tack Buchanan |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Dell är exellent
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| 22 "och över för $ 200 är inte möjligt. Du kan få en 19 "för $ 150-170 dock.
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| tack för svar cew och kol med hjälp av pund sterling i stället för $ min vän och def vill gå större än 19 tum |
|
| |||
| |||
| Ah, just det. Visste inte kontrollera landet. :) Hanns G HG-281DPB är bra, ViewSonic VG2230wm är bra (men bara 22 "). Om du vill ha över 22" så är det inte här, du kan lika gärna köpa en HDTV.
__________________ "Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " |
|
| |||
| |||
| tack jag ska kontrollera dem och några Dells ut. alla andra märken som gör riktigt bra monitorer, en hel del människor har samsung skärmar, vilka de vill? |
|
| |||
| |||
| skulle en HD-tv vara lika bra som en kvalitet övervaka, Är det någon som känner till pro-och nackdelarna med att använda en i stället för en bildskärm och skulle det vara lätt att ställa upp? |
|
| |||
| |||
| få en bildskärm , Snabbare svarstider och bättre res |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| några bästa bang för Buck moniter enligt min mening är detta ett im Shure du kan få det i Storbritannien någonstans http://www.newegg.com/Product/Produc...82E16824112009 den har en bra kontrast för pengarna om du dont sinne utgifterna lite extra http://www.newegg.com/Product/Produc...82E16824236034
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det finns inte en 22 "skärm som jag personligen helhjärtat kan rekommendera, men för en 20" det skulle vara Samsung 206BW. Ett enkelt superb övervaka, inga spökbilder (spel / fast filmen scener), hög färg tonskala möjliggör trevlig konverteringsanläggningar av mörk färg nyanser, anständigt ljusstyrka och kontrast's. Det är också väl byggd och har subtila estetik. Det är exakt samma upplösning som en 22 "(1680x1050) bara med en mindre skärm, vilket innebär att pixlar är det lite mindre som hjälper till med bland annat alias. Det kan också hade för cirka £ 170 nu. Även Cewy nämns Dell. I andra så. Aldrig sett en dålig kontroll från Dell ännu. Med tanke på det kort du har skulle jag inte rekommendera att få en skärm över 1680x1050. Och kan du skala bilden ändå när spel. Men det beror på spelet du spelar.