![]() |
|
| |||
| |||
| I Have a Packard Bell iXtreme dess ganska gammal så jag vill uppdatera grafikkortet ska användas för spel men jag vet inte vilken ett jag behöver säkert. Jag vet att jag behöver ett AGP-typ men jag köpte en av dem häromdagen men det hjälpte inte riktigt in, eftersom djupet i kortplatsen på moderkortet isnt tillräckligt stort och silver sak på kortet sticker ut för mycket i form av jus vill ha en billig en under £ 30 Heres en bild av min mamma styrelse http://www.picoodle.com/view.php?img=/3/ ... och detaljer Packard Bell NEC Packard Bell Computer P851008201 System Serienummer: 030867420280 Chassi Serienummer: 50424E Kapsling Typ: Desktop Styrelse: NEC DATORER INTERNATIONAL GA-8SIMLNF 1,0 Bus Clock: 100 megahertz BIOS: American Megatrends Inc. 1.0M 08/15/2003 SiS 650_651_M650_M652_740 [Display adapter] Packard Bell NEC CI FC700 [Monitor] (15,7 "vis, S / N 310336523020, augusti 2003) H + H Virtual CD SCSI Controller SDK SiS 7001 PCI-USB Open Host Controller (2x) SiS PCI till USB Enhanced Host Controller |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kan du skicka en pic av ditt ärende? Låter som du kan behöva en halv höjd kortet.
| |||
| |||
| bara från utsidan? |
|
| |||
| |||
| Ja. |
|
| |||
| |||
| Ok, så ja, du behöver en standard (full) höjd AGP kort. Dina alternativ är begränsad eftersom AGP kort är att få den lite, jag ville bara bekräfta exacly vad du behöver, någon som vet gör / modeller bättre än jag kan ge råd om att köpa bättre än vad jag kan. |
|
| |||
| |||
| o ok tack så mycket för hjälpen jag verkligen uppskattar det;) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| De flesta av de Temne folk som köper avancerade AGP kort längre är besvikna. Även den högsta syfte att 3850 tenderar att svika dem som köper den. Det bästa är att bygga en budget systemet - detta kan göras för $ 500 och ibland mindre. Att köpa ett nytt AGP-kort är osannolikt att öka prestandan avsevärt för det belopp du vill spendera på det.
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| hmmm kanske det inte är någon bra idé att få en AGP sedan kanske sjuk bara spara upp till en bättre dator tack 4 råd ändå |