![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hej alle, Jeg vil gerne købe et bedre grafikkort end jeg har, men jeg har ingen idé om, hvilken slags kort vil passe min computer. Displayet adapter jeg har nu, er: Intel 82810 grafik controller. Har jeg ret i at tænke en grafikkort og et display adapter er de samme ting? Min Main Circuit Board er: Micro-Star International CO, LTD MS-6178. Er det min mor bord??? Er der forskellige kort, der kun vil være i visse computere? Hvordan ved jeg, hvad grafikkort vil være godt for mig? Jeg har virkelig ingen idé om computere, så enhver hjælp ville være meget værdsat. Skål! |
|
| |||
| |||
| Jeg personligt gerne NVIDIA GeForce produkter. Det afhænger alt sammen af, hvad du vil gøre med det. Ligegyldigt hvad jeg gerne NVIDIA GeForce grafikkort den bedste tho. Her er et kort, der formoder at være et godt kort. Thats hvad jeg hørte jeg dont have det selv. Bare tag et kig på din computer og se om det ser ud til, at kortet kunne passe ind i din computer ret! http://www.nvidia.com/object/product...9400gt_us.html Jeg dont kende om alle grafikkort mig så ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis du virkelig ikke vide, jeg er ikke sikker på, at du skal give råd ... det 9400GT er en HTPC kortet. OP, din computer er alt for langt ud af datoen for ethvert moderne grafikkort eller opgradere overhovedet. Bundkortet er et sokkel 370, og det har ingen PCI-E slots.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Thanks, I'll check it out. |
|
| |||
| |||
| Så er der noget jeg kan gøre for at gøre mine computere grafik bedre og hurtigere? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Carboner rådgivning er god, hvis du ikke har et PCI-E slot ingen aktuelle GFX kortene fysisk fit.
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
|
| |||
| |||
| Hvad er en PSU? Er jeg bedre at købe en ny computer? Køb den måde ... tak til alle for at dele deres viden. |
|
| |||
| |||
| En PSU er strømforsyningen, der står bag alle de komponenter. Du vil primært blive at se på at købe en ny computer. Den eneste del, du vil ende med at holde i en "opgradering" ville være tilfældet alligevel, og de er billige.
__________________ "Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " |
|
| |||
| |||
| Jeg bruger et Nvidia GeForce 5700 LE. Det er et gammelt kort, men stadig udfører godt for standard business applikationer. Det har varet mig for evigt, og som stadig kører stærk efter år, og år. NVIDIA gør kvalitet kort, og nogen af de nye GeForce teknologi kort vil være ideelt! |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| God PCI-Express Grafikkort for 250w Power Supply 450w Max | kristalwilder | Grafikkort & Monitors | 3 | 10 marts 2009 15:59 |
| Gik til at installere en 2. grafikkort, nu computer vil ikke tænde ... | AFCop | General Hardware Chat | 11 | 14 november 2008 06:15 |
| Hvor godt ville dette grafikkort være? | Carl | Grafikkort & Monitors | 4 | 27 november 2007 12:34 |
| Behov for rådgivning - Gammel computer ... Nye Grafikkort? | mal454545 | Grafikkort & Monitors | 1 | 7 november 2007 13:21 |
| Godt grafikkort | Scouse | Grafikkort & Monitors | 34 | 4 oktober 2007 11:15 |
| Thread Tools | |
| |