![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei kaikki, Haluaisin ostaa parempi näytönohjain kuin olen, mutta minulla ei ole aavistustakaan, millainen kortti sopii minun tietokone. Näytön sovitin Olen nyt on: Intel 82810 Graphics Controller. Olenko oikeassa tulee osa näytönohjain ja näyttösovitin on sama asia? Oma Main Circuit Board on: MICRO-STAR INTERNATIONAL CO, LTD MS-6178. Onko tämä äitini aluksella? Onko olemassa erilaista korttia, jotka vain sovi tiettyjen tietokoneita? Mistä tiedän mikä näytönohjain on hyvä minulle? En todellakaan ole aavistustakaan siitä, tietokoneita niin mitään apua olisi paljon arvoa. Hurraa! |
|
| |||
| |||
| Olen henkilökohtaisesti, kuten Nvidia GeForce tuotteita. Kaikki riippuu siitä, mitä haluat tehdä sen kanssa. Ei ole väliä, mitä pidän NVIDIA GeForce graphic kortit paras tho. Tässä on kortti, joka on olettaa olevan hyvä kortti. Että mitä kuulin I dont on sen itse. Vain katsoa tietokone ja katso, jos näyttää siltä, että kortti voisi mahtua tietokoneen oikeassa! http://www.nvidia.com/object/product...9400gt_us.html I dont tietää kaikki graphic kortit itse, joten ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jos todella eivät tiedä, en ole varma, että teidän pitäisi antaa neuvoja ... että 9400GT on HTPC-kortin. OP, tietokone on aivan liian kaukana päiväysmuutoksesta nykyaikaiselle näytönohjain tai päivitä lainkaan. Emolevyn on socket 370 ja sillä ei ole PCI-E-korttipaikkaa.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Thanks, I'll check it out. |
|
| |||
| |||
| Onko siis olemassa mitään voin tehdä, jotta minun tietokoneet grafiikka paremmin ja nopeammin? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hiiliatomia neuvoja on hyvä, jos sinulla ei ole PCI-E slot no current GFX korttia terveydelliset.
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Quote:
|
| |||
| |||
| Mikä on PSU? Olenko parempi ostaa uusi tietokone? Osta tavalla ... kiitos kaikille jakaa tietojaan. |
|
| |||
| |||
| A PSU on virtalähteen yksikön toimivallan kaikki osatekijät. Sinun olisi lähinnä, että katsot ostamassa uutta tietokonetta. Ainoa osa voit päätyä pitäen on "päivitä" silloin, jos kyseessä olisi joka tapauksessa, ja ne ovat halpoja.
__________________ "I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " |
|
| |||
| |||
| I käyttää Nvidia GeForce 5700 LE. Se on vanha kortti, mutta toimii erittäin hyvin standardi liiketoiminnan sovelluksia. Se on kestänyt minua ikuisesti, ja on yhä käynnissä voimakas jälkeen vuosia. Nvidia tekee laadun kortit sekä kaikki uudet GeForce teknologian kortit olisi ihanteellinen! |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Hyvä PCI-Express Graphics Card varten 250W Power Supply 450w Max | kristalwilder | Graphics Cards & Näytöt | 3 | 10th Mar 2009 15:59 |
| Meni asentaa 2. näytönohjain, nyt tietokone ei käynnisty ... | AFCop | Rautatavaran Chat | 11 | 14. marraskuu 2008 06:15 |
| Kuinka hyvä tällainen näytönohjain on? | Carl | Graphics Cards & Näytöt | 4 | 27. marraskuu 2007 12:34 |
| Tarvitsetko Neuvonta - Vanha Computer ... New Graphics Card? | mal454545 | Graphics Cards & Näytöt | 1 | 7. marraskuu 2007 13:21 |
| Hyvä näytönohjain | Scouse | Graphics Cards & Näytöt | 34 | 4th Lokakuu 2007 11:15 |
| Thread Tools | |
| |