![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hallo allemaal, Ik zou willen kopen, een betere grafische kaart dan heb ik maar ik heb geen idee wat voor soort kaart past mijn computer. Het display adapter heb ik nu: Intel 82810 Graphics Controller. Ben ik juist in het denken een grafische kaart en een beeldschermadapter zijn hetzelfde ding? Mijn Main Circuit Board is een: MICRO-STAR INTERNATIONAL CO, LTD MS-6178. Is dit mijn moederbord? Zijn er verschillende kaarten die past alleen in bepaalde computers? Hoe weet ik welke grafische kaart is goed voor mij? Ik heb echt geen idee over computers dus elke hulp zou zeer gewaardeerd. Sante! |
|
| |||
| |||
| Ik persoonlijk graag de NVidia GeForce producten. Het hangt allemaal af van wat u wilt doen. Maakt niet uit wat ik als de nVidia GeForce grafische kaarten de beste tho. Hier is een kaart die is veronderstel om een goede kaart. Dat is wat ik gehoord I dont hebben het zelf. Neem eens een kijkje in uw computer en kijk of het er uit ziet de kaart zou kunnen passen in uw computer gelijk! http://www.nvidia.com/object/product...9400gt_us.html I dont know over alle grafische kaarten mezelf dus ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Als je echt niet weet, ik weet niet zeker moet je het geven van advies ... de 9400GT is een HTPC kaart. OP uw computer is veel te ver van de datum voor elke moderne grafische kaart of een upgrade op alle. Het moederbord is een socket 370 en hij heeft geen PCI-E slots.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Thanks, I'll check it out. |
|
| |||
| |||
| Dus wat kan ik daar doen om mijn computer graphics beter en sneller? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kool advies is goed, indien u niet beschikt over een PCI-E slots geen gfx kaarten zullen fysiek fit.
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citaat:
|
| |||
| |||
| Wat is een PSU? Ben ik beter af is het kopen van een nieuwe computer? Nu de weg ... dank aan iedereen voor het delen van hun kennis. |
|
| |||
| |||
| Een PSU is de voedings-eenheid die alle bevoegdheden van de componenten. Je zou wezen kijken bij het kopen van een nieuwe computer. Het enige onderdeel dat u zou eindigen houden in een "upgrade" het geval zou zijn hoe dan ook, en die zijn goedkoop.
__________________ "Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " |
|
| |||
| |||
| Ik gebruik een Nvidia GeForce 5700 LE. Het is een oude kaart, maar toch presteert zeer goed voor standaard zakelijke toepassingen. Het heeft mij duurde eeuwig, en draait nog steeds sterk na jaren en jaren. Nvidia maakt kwaliteit kaarten, en een van de nieuwe GeForce-kaarten technologie zou ideaal zijn! |