![]() |
|
| |||
| |||
| Hei alle, Jeg vil gjerne kjøpe et bedre grafikkort enn jeg har, men jeg aner ikke hva slags kortet passer min datamaskin. Det skjermkortet jeg har nå er: Intel 82810 grafikk-kontrolleren. Er jeg riktig i tenkningen en grafikkort og grafikkortet er det samme? Min Main Circuit Board er et: MICRO-STAR INTERNATIONAL CO, LTD MS-6178. Er dette min mor bord?? Er det ulike kort som bare vil passe i enkelte datamaskiner? Hvordan vet jeg hva grafikkort vil være bra for meg? Jeg har ingen anelse om datamaskiner slik hjelp vil være mye verdsatt. Skål! |
|
| |||
| |||
| Jeg personlig liker Nvidia GeForce produkter. Det hele avhenger av hva du vil gjøre med det. Uansett hva jeg liker NVIDIA GeForce grafikk kortene best tho. Her er et kort som er anta å være et godt kort. Det er det jeg hørte jeg ikke har det selv. Bare ta en titt på maskinen og se om det ser ut kortet kunne passe inn i datamaskinen din rett! http://www.nvidia.com/object/product...9400gt_us.html Jeg dont vite om alle grafikk kortene meg så ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis du virkelig ikke vet, jeg er ikke sikker på at du skal gi råd ... det 9400GT er et HTPC-kortet. OP, er altfor langt ut på dato for enhver moderne grafikkort eller oppgradere i det hele tatt. Hovedkortet er et socket 370 og den har ingen PCI-E slots.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Takk, jeg skal sjekke det. |
|
| |||
| |||
| Så er det noe jeg kan gjøre for å gjøre datamaskinene mine grafikk bedre og raskere? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Carbons råd er lyd, hvis du ikke har en PCI-E slot ingen gjeldende GFX kort fysisk plass.
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Sitat:
|
| |||
| |||
| Hva er en PSU? Er jeg bedre å kjøpe en ny datamaskin? Kjøp måten ... Takk til alle for å dele sine kunnskaper. |
|
| |||
| |||
| En PSU er strømforsyningsenheten som driver alle komponentene. Du vil i hovedsak være å se på å kjøpe en ny datamaskin. Den eneste delen du vil ende opp med å holde i en "oppgradering" ville være tilfelle likevel, og de er billige.
__________________ "Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. |
|
| |||
| |||
| Jeg bruker en Nvidia GeForce 5700 LE. Det er et gammelt kort, men likevel utfører godt for vanligste programmene. Det har vart meg alltid, og er fortsatt kjører strong etter mange år. Nvidia gjør kvaliteten kort, og noen av de nye GeForce teknologi kort ville være ideelt! |