![]() |
|
| |||
| |||
| Min INTEX LCD TFT skærm har pludselig begyndte at blinke og intet er synlige på skærmen. Når jeg vedlagt en anden skærm til min CPU, det fungerede fint. Hvad er problemet med LCD TFT skærm? Jeg bruger Windows XP. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det kunne være beslutning, kan du prøve at sænke den og se om det virker.
Hvis det ikke gør nogen forskel, og en anden skærm værker bøde på pc'en så er det defekte Jeg er bange, er det normalt billigere at erstatte disse ting i disse dage i stedet for at reparere dem. Mit system: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Citat:
|
|
| |||
| |||
| Gå ind i Egenskaber for skærm i Kontrolpanel og sænke beslutning til noget i retning af 800x600. Du kan også starte op i fejlsikret tilstand, hvis skærmen ikke virker i fejlsikret tilstand er det 99% knackered. |
|
| |||
| |||
| Du vil måske ønske at tjekke kabel og se om sine beskadiget |
|
| |||
| |||
| Citat:
Tak igen for dit forslag og hjælp. Jeg kan starte op i fejlsikret tilstand kun, når jeg ser noget på min skærm. |
|
| |||
| |||
| Ah, til højre, så det virker ikke i DOS enten. Det er knackered, medmindre det er kablet gerne blackmirror foreslået. |
|
| |||
| |||
| Jeg har lige foreslået kabel som jeg har en splittelse i minen og er nødt til at vride det for at få min skærm til at arbejde. Den ulveunge tygges det |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
Det er en DOS emulator. ![]() Wolfey fortsætter ad den vej af folicle adskillelsesforanstaltninger og trækker en anden pint. : D Mit system: #
|
|
| |||
| |||
| Tomat. Tomarto. : p |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Problemer med skærmen | duus92 | Grafikkort & Monitors | 1 | 2 oktober 2008 10:31 |
| LCD TV / monitor problem | rescue41 | Grafikkort & Monitors | 4 | 23 januar 2008 01:12 |
| Problem med min skærm! To linjer om det! | Sendron | Grafikkort & Monitors | 1 | 18 oktober 2007 12:17 |
| Monitor Problem | mxmad32 | Grafikkort & Monitors | 14 | 27. sep 2007 12:20 |
| Dual overvåge problemet | knexkid | Grafikkort & Monitors | 4 | 19. maj 2007 06:07 |
| Thread Tools | |
| |