![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Oma Intex LCD TFT on yhtäkkiä alkanut vilkkumasta ja mitään ei näy ruudulla. Kun liitetty joitakin muita seuraamaan minun CPU, se toimi hyvin. Mikä on ongelma LCD TFT seurata? Käytän Windows XP: ssä. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Se voisi olla päätöslauselma, yrittää laskea sitä ja katso jos se toimii.
| |||
| |||
| Kiitos Mr. Dave teidän ehdotuksen. Miten minun pitäisi alentaa päätöslauselma? |
|
| |||
| |||
| Hyppää sisältöön näyttö ominaisuuksia ohjauspaneeliin ja alentaa päätöslauselman jotain 800x600. Voit myös käynnistää vikasietotilassa, jos monitori ei toimi vikasietotilassa se on 99% rätti. |
|
| |||
| |||
| Voit tarkistaa kaapeli-ja katso jos se vahingoittuu |
|
| |||
| |||
| Quote:
Kiitos vielä kerran ehdotusta ja apua. Voin käynnistää vikasietotilassa vain silloin, kun näen jotain minun valvoa. |
|
| |||
| |||
| Ah, oikealle, niin se ei toimi DOS joko. Se on rättiväsynyt, ellei se kaapeli kuten blackmirror ehdotti. |
|
| |||
| |||
| Olen juuri ehdotti kaapeli, koska minulla on jaettu minun ja on kierre sen saan seurata työhön. The pentu pureskella se |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Quote:
Se on DOS-emulaattori. ![]() Wolfey jatkuu alas tielle folicle erottelun ja vetää toisen pint. : D My System: #
|
|
| |||
| |||
| Tomaatti. Tomarto. : p |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Problem with seurata näytön | duus92 | Graphics Cards & Näytöt | 1 | 2nd Lokakuu 2008 10:31 |
| LCD-TV: n / näyttölaitteen ongelma | rescue41 | Graphics Cards & Näytöt | 4 | 23. Jan 2008 01:12 |
| Problem with my seurata! Kaksi viivaa siihen! | Sendron | Graphics Cards & Näytöt | 1 | 18. lokakuu 2007 12:17 |
| Monitor Problem | mxmad32 | Graphics Cards & Näytöt | 14 | 27. Sep 2007 12:20 |
| Dual seurata ongelma | knexkid | Graphics Cards & Näytöt | 4 | 19. toukokuuta 2007 06:07 |
| Thread Tools | |
| |