![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Mijn Intex LCD TFT monitor heeft plotseling begon te knipperen en niets is zichtbaar op het scherm. Toen ik bijgevoegd enkele andere monitor op mijn CPU, het werkte prima. Wat is het probleem met LCD TFT-monitor? Ik gebruik Windows XP. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Men zou kunnen nemen, probeer dan een verlaging van het te zien of het werkt.
Als dat maakt geen verschil en een andere monitor werkt prima op de PC dan is het defect Ik ben bang, het is meestal goedkoper ter vervanging van deze dingen deze dagen in plaats van de reparatie daarvan. Mijn Systeem: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Citaat:
|
|
| |||
| |||
| Ga naar Eigenschappen voor Beeldscherm in het Configuratiescherm en lager de resolutie naar iets als 800x600. Je kan ook opstarten in de veilige modus, als de monitor niet werkt in de veilige modus is het 99% uitgeput. |
|
| |||
| |||
| Je zou willen dat het controleren van de kabel te zien of zijn beschadigd |
|
| |||
| |||
| Citaat:
Nogmaals bedankt voor uw suggestie en hulp. Ik kan opstarten in de veilige modus alleen als ik zie iets op mijn monitor. |
|
| |||
| |||
| Ah, rechts, dus het werkt niet in DOS hetzij. Het is uitgeput, tenzij het de kabel zoals blackmirror gesuggereerd. |
|
| |||
| |||
| Ik stelde de kabel zoals ik al een split in de mijne en zijn draai het om mijn monitor te werken. De pup gekauwd het |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citaat:
Het is een DOS-emulator. ![]() Wolfey blijft op de weg van folicle segregatie en trekt een ander pint. : D Mijn Systeem: #
|
|
| |||
| |||
| Tomaat. Tomarto. : p |