![]() |
|
| |||
| |||
| Min Intex LCD TFT skjerm plutselig har begynt å blinke, og ingenting er synlig på skjermen. Når jeg koblet en annen skjerm til min CPU, det fungerte fint. Hva er problemet med LCD TFT-skjerm? Jeg bruker Windows XP. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det kan være oppløsningen ved å redusere det og se om det fungerer.
Hvis det gjør ingen forskjell, og en annen skjerm som fungerer bra på PC så er det feil Jeg er redd, er det vanligvis billigere å erstatte disse ting i disse dager enn reparere dem. Min System: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Takk Mr. Dave for forslaget. Hvordan bør jeg lavere oppløsning? |
|
| |||
| |||
| Gå inn Skjermegenskaper i kontrollpanelet og lavere oppløsning til noe 800x600. Du kan også oppstart i sikker modus, hvis skjermen ikke fungerer i sikkermodus det er 99% knackered. |
|
| |||
| |||
| Du vil kanskje sjekke kabelen og se om den skadede |
|
| |||
| |||
| Sitat:
Takk for forslaget og hjelp. Jeg kan starte i sikkermodus bare når jeg ser noe på skjermen min. |
|
| |||
| |||
| Ah, riktig, så det fungerer ikke i DOS heller. Det er knackered, med mindre det er kabelen som blackmirror foreslått. |
|
| |||
| |||
| Jeg foreslo at kabelen som jeg har en splittet i gruven og må vri den for å få skjermen min til å fungere. Den valp chewed det |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Sitat:
Det er en DOS-emulator. ![]() Wolfey fortsetter nedover veien av folicle raseskille og trekker en halvliter. : D Min System: #
|
|
| |||
| |||
| Tomato. Tomarto. : p |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Problemet med monitor skjerm | duus92 | Kabinetter & Skjermer | 1 | 2 oktober 2008 10:31 |
| LCD TV / monitor problem | rescue41 | Kabinetter & Skjermer | 4 | 23 januar 2008 01:12 |
| Problemet med skjermen min! To linjer på den! | Sendron | Kabinetter & Skjermer | 1 | 18 oktober 2007 12:17 |
| Monitor Problem | mxmad32 | Kabinetter & Skjermer | 14 | 27. sep 2007 12:20 |
| Dual monitor problem | knexkid | Kabinetter & Skjermer | 4 | 19 mai 2007 06:07 |
| Thread Tools | |
| |