![]() |
|
| |||
| |||
| Min Intex LCD TFT bildskärm plötsligt började blinka och ingenting syns på skärmen. När jag fäst någon annan monitor till min CPU, det fungerade bra. Vad är problemet med LCD TFT bildskärm? Jag använder Windows XP. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det kan vara resolution, försöka sänka det och se om det fungerar.
Om det gör ingen skillnad och en annan bildskärm fungerar bra på datorn så är det fel Jag är rädd, det är normalt billigare att ersätta dessa saker nuförtiden snarare än att reparera dem. Mitt System: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Tack Mr Dave för ert förslag. Hur ska jag lägre upplösning? |
|
| |||
| |||
| Gå till Egenskaper för Bildskärm i Kontrollpanelen och lägre upplösning för att något liknande 800x600. Du kan även starta upp i felsäkert läge, om monitorn inte fungerar i felsäkert läge är det 99% körda. |
|
| |||
| |||
| Du kanske vill kontrollera kabeln och se om sitt skadade |
|
| |||
| |||
| Citat:
Tack än en gång för ert förslag och hjälp. Jag kan starta upp i felsäkert läge bara när jag ser något på min bildskärm. |
|
| |||
| |||
| Ah, va, så det fungerar inte i DOS heller. Det är körda, om inte det är kabeln gillar blackmirror föreslagits. |
|
| |||
| |||
| Jag föreslog kabeln som jag har delad i gruvan och att vrida den för att få min skärm till arbete. Den pup tuggas det |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
Det är ett DOS-emulator. ![]() Wolfey fortsätter på vägen med folicle segregation och drar en annan pint. : D Mitt System: #
|
|
| |||
| |||
| Tomat. Tomarto. : p |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Problem med bildskärmen | duus92 | Grafikkort & Skärmar | 1 | 2 oktober 2008 10:31 |
| LCD TV / monitor problem | rescue41 | Grafikkort & Skärmar | 4 | 23 januari 2008 01:12 |
| Problem med min skärm! Två rader om det! | Sendron | Grafikkort & Skärmar | 1 | 18 oktober 2007 12:17 |
| Monitor Problem | mxmad32 | Grafikkort & Skärmar | 14 | 27 sep 2007 12:20 |
| Dual övervaka problem | knexkid | Grafikkort & Skärmar | 4 | 19 maj 2007 06:07 |
| Thread Tools | |
| |