![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hvad er den sikreste måde at rengøre en LCD-skærmen? Jeg var spiser på min computer og så er jeg coughed. Nu er der ekstra restprodukt der. Kan jeg bare bruge vand, eller hvad? Tak! Andrew |
|
| |||
| |||
| Jeg læste på en anden tråd, at gnide alkohol med en blød klud er okay, så jeg gjorde det. Det synes at have gjort det trick, så jeg håber, det var sikkert at gøre .=) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Alkohol?
| |||
| |||
| I afhente en pakke med skærmen Gazeviskere fra ASDA hvert par måneder for Bout 50p, som er vores Wal-Mart. Men der er identiske med baby Gazeviskere nævnt af Dave. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nogen gav mig en pakke med og de er meget god.
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| High Res, Glossy Screen Monitor, Muligt? | bdb25 | Grafikkort & Monitors | 0 | 24 September 2009 11:48 |
| Laptop skærmen Behov for erstatning? | KanoakaVirus | Laptops, Mobiles & PDA'er | 2 | 9 juli 2009 13:52 |
| Problemer med skærmen | duus92 | Grafikkort & Monitors | 1 | 2 oktober 2008 10:31 |
| Monitor - Positionering mig langt fra min computerskærm. | Computer Spec | General Hardware Chat | 9 | 21. okt 2006 05:50 |
| Monitor - interesseret i at købe en wide screen-skærm ... | Slange | General Hardware Chat | 8 | 26. sep 2006 10:59 |
| Thread Tools | |
| |