![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Wat is de veiligste manier voor het reinigen van een LCD-beeldscherm? Ik was het eten op mijn computer en dan moet ik coughed. Nu is er extra residu daar. Kan ik gebruik gewoon water, of wat? Bedankt! Andrew |
|
| |||
| |||
| Ik las op een andere thread die alcohol wrijven met een zachte doek is oke, dus ik deed dat. Het lijkt te hebben gedaan de truc, dus ik hoop dat het veilig is te doen .=) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Alcohol?
| |||
| |||
| Ik kies een verpakking van het scherm doekjes uit Asda om de paar maanden voor bout 50p die onze Wal-Mart. Er is echter identiek aan babydoekjes genoemd door Dave. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Iemand gaf me een pak van en ze zijn zeer goed.
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| High Res, Glossy Screen Monitor, Possible? | bdb25 | Grafische Kaarten & Monitors | 0 | 24 september 2009 11:48 |
| Laptop Monitor Screen behoefte aan vervanging? | KanoakaVirus | Laptops, Mobiles & PDA's | 2 | De 9 juli 2009 13:52 |
| Probleem met beeldscherm | duus92 | Grafische Kaarten & Monitors | 1 | 2nd Oct 2008 10:31 |
| Monitor - Positionerings mij ver van mijn computerscherm. | Computer Spec | Algemeen Hardware Chat | 9 | 21 okt 2006 05:50 |
| Monitor - Interesse voor de aankoop van een groot scherm volgen ... | Snake | Algemeen Hardware Chat | 8 | 26e Sep 2006 10:59 |
| Thread Tools | |
| |