![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hva er den tryggeste måten å rengjøre en LCD-skjerm? Jeg ble spist på min datamaskin og så coughed. Nå er det ekstra rester der. Kan jeg bare bruke vann, eller hva? Takk! Andrew |
|
| |||
| |||
| Jeg leste på en annen tråd som Rubbing alkohol med en myk klut er bra, så jeg gjorde det. Det synes å ha gjort det lure, så jeg håper det var trygt å gjøre .=) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Alkohol?
| |||
| |||
| Jeg plukker opp en pakke skjermen wipes fra Asda noen få måneder for bout 50p som er Wal-Mart. Men det er identisk med baby wipes nevnt av Dave. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Noen ga meg en pakke og de er meget bra.
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| High Res, Blankt-skjerm, mulig? | bdb25 | Kabinetter & Skjermer | 0 | 24 september 2009 11:48 |
| Laptop Monitor Screen behov for erstatning? | KanoakaVirus | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 2 | 9 juli 2009 13:52 |
| Problemet med monitor skjerm | duus92 | Kabinetter & Skjermer | 1 | 2 oktober 2008 10:31 |
| Monitor - Positioning meg langt fra skjermen min. | Computer Spec | General Hardware Chat | 9 | 21 oktober 2006 05:50 |
| Monitor - interessert i å kjøpe en widescreen-skjerm ... | Snake | General Hardware Chat | 8 | 26. sep 2006 10:59 |
| Thread Tools | |
| |