![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Im søger NVIDIA Driver 165,01 Thats til Vista Allerede forsøgt at google det, men kunne ikke finde et download-link. Bare fundet folk taler om det i de relevante fora BTW er det rigtigt, at de 165,01 føreren er godt for overclocking? * Dette er for min Dell XPS M1330: D |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Disse drivere er fra 2007, kan de være godt for overclocking, men du vil sandsynligvis miste præstation i betragtning af, at du vil miste omkring 2yrs af tweaks Jeg har brugt dem til min XPS, der har en ældre kort i den, og de var OK. Og i betragtning af, at du bruger en bærbar computer skal du sørge for at have god afkøling for det Her er de drivere, du har brug for alligevel, skal du sørge for at hente modded INF også, således at så snart du har hentet og ekstraheres driverne kopiere og indsætte INF-fil til den udpakkede mappe, så det vil arbejde sammen med din bærbare computer
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Cant synes at komme på SIS Drivere Download Page | ervinjay | Webbrowsere & FTP Klienter | 0 | 18 juni 2009 11:23 |
| NVIDIA GeForce FX5500 256MB PCI Drivere | RCI | Grafikkort & Monitors | 1 | 7 juni 2009 01:13 |
| Nvidia skærmdrivere ikke | Cew27 | Grafikkort & Monitors | 11 | 8 april 2008 16:16 |
| NVIDIA-drivere Hjælp | Jake2392 | Grafikkort & Monitors | 2 | 13. sep 2007 10:27 |
| Seneste ATi & NVIDIA-drivere! | Hybr! D | General Software Chat | 7 | 31 januar 2007 13:32 |
| Thread Tools | |
| |