![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg har fået dette kort, og tænkte, om det ville være foreneligt med mit bundkort? Tak! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Bør arbejde bøde.
| |||
| |||
| Ville jeg have føreren disken for 8500 GT? Tak! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nej, du gerne være bedre stillet bare den nyeste dem ud på nettet alligevel.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Det lyder godt! Jeg vil hente dem lige nu. Thanks very much! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Beklager at interject på så sent et stadium i sagen, men hvilken model er din gamle kort? Kunne være lige så gode?
Hvis bygherrer bygget bygninger vejen programmører skrev programmer, så den første spætte, der fulgte langs ville ødelægge civilisationen. En computer, en gang slog mig i skak Men det var ingen match for mig på kick boksning. ![]() Mit system: redden137
|
|
| |||
| |||
| Jeg byggede en et par måneder siden for en kunde, et problem, jeg fandt, og det er en underlig en. Er, at skærmkortet blev Messing med USB bus. Jeg gik tilbage og opdateret skærmdriveren og da de ikke har haft problemer med deres mus. Og ja de forsøgte at ændre musen. Bortset fra at ingen problemer, nice mobo. |
|
| |||
| |||
| Jeg var bare at bruge det mobile grafik før. Jeg vil holde det lille problem i tankerne, når jeg går til at installere kortet. Takket Fyre! |
|
| |||
| |||
| Godt jeg nu skulle vælge mellem en Diamond Viper X1650 PRO med chauffør disken eller NVIDIA GeForce 8500 GT det er de to, jeg har på hånden. bare ønsker at opgradere fra det mobile grafik nej, højhastigheds spil blot ønsker at tilføje en af disse som en opgradering og behov for rådgivning, hvor man kan være det bedste valg. Tak! |