![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Olen saanut tämän kortin, ja mietin, jos se olisi sopusoinnussa minun emolevy? Kiitos! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Pitäisi toimia hyvin.
| |||
| |||
| Olisiko minun on kuljettajan levyä varten 8500 GT? Kiitos! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ei, sinun olisi parempi juuri saada uusin niistä pois Web anyway.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Kuulostaa hyvältä! Aion ladata niitä juuri nyt. Suurkiitokset! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Anteeksi väliin niin myöhäisessä vaiheessa, mutta mikä malli oli vanha kortti? Voi olla aivan yhtä hyvä?
Jos rakentajia rakennetut rakennukset, miten ohjelmoijat kirjoitti ohjelmat, sitten ensimmäinen tikka että tuli tuhoaisi sivilisaation. Tietokone kerran lyödä minua shakki Mutta se ei vastaa minulle potkia nyrkkeily. ![]() My System: redden137
|
|
| |||
| |||
| I rakennettu yksi pari kuukautta sitten asiakas yksi ongelma löysin ja tämä on outo yksi. On, että näytönohjain oli Messing kanssa USB-väylä. Menin takaisin ja päivittänyt näytönohjaimen ja koska heillä ei ole ollut ongelmia niiden hiirtä. Ja kyllä he yrittivät muuttaa hiirtä. Muu kuin että ei ole ongelmia, nice mobo. |
|
| |||
| |||
| Olin juuri käyttämällä aluksella grafiikkaa ennen. Pidän siitä, että pieni ongelma mielessä kun siirryn asentaa kortin. Kiitos kaverit! |
|
| |||
| |||
| No nyt, on päätettävä välillä Diamond Viper X1650 Pro kuljettajan levy tai jos Nvidia Geforce 8500 GT nämä ovat kaksi olen käsin. vain etsivät päivitys aluksella grafiikka ei, suurinopeuksiset pelaamista vain haluavat lisätä yksi niistä päivityksen ja tarvitsevat neuvoja joista yksi voi olla paras valinta. Kiitos! |