![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ik heb gekregen deze kaart, en vroeg me af of het zou compatibel met mijn moederbord? Bedankt! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Zou moeten werken.
| |||
| |||
| Zou ik hebben de bestuurder disc voor de 8500 GT? Bedankt! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nee, je zou beter af zijn gewoon de nieuwste exemplaren uit het web toch.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Dat klinkt goed! Ik download ze nu. Thanks very much! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Sorry dat voord zo laat stadium van de procedure, maar welk model is uw oude kaart? Kan net zo goed?
Als bouwers gebouwde gebouwen de manier waarop programmeurs programma's heeft geschreven, dan is de eerste specht die langs zou vernietigen beschaving. Een computer eenmaal beat me at chess Maar het was geen partij voor mij kick boksen. ![]() Mijn Systeem: redden137
|
|
| |||
| |||
| Ik bouwde een een paar maanden geleden voor een cliënt, een probleem dat ik gevonden en dit is een raar een. Is dat de videokaart is gedoe met de USB-bus. Ik ging terug en bijgewerkt op de video driver en omdat zij niet hebben problemen met hun muis. En ja ze geprobeerd het veranderen van de muis. Anders dan dat er geen problemen, nice mobo. |
|
| |||
| |||
| Ik was gewoon met behulp van de aan boord van grafische voorheen. Ik zal dat weinig problemen in gedachten wanneer ik ga naar het installeren van de kaart. Bedankt jongens! |
|
| |||
| |||
| Nou ik nu hebben om te kiezen tussen een Diamond Viper X1650 PRO met chauffeur disc of de Nvidia GeForce 8500 GT deze zijn de twee heb ik bij de hand. gewoon op zoek naar een upgrade van de aan boord van grafische nee, hoge snelheid gaming iets willen toevoegen aan een van deze als een upgrade en advies nodig van een wellicht de beste keuze. Bedankt! |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Asus M3A78-EM Motherboard Vraag | P5200 | CPUs, Moederborden & RAM | 3 | 14 aug 2009 12:28 |
| Is downloaden Laatste Nvidia GeForce 8500 GT Drivers op een andere pc voor Mine Mogelijke en op CD? | P5200 | Grafische Kaarten & Monitors | 3 | 21 mrt 2009 08:40 |
| Asus M3a78-em moederbord BIOS Cool & Quiet Optie Vraag | P5200 | CPUs, Moederborden & RAM | 2 | 27 feb 2009 13:36 |
| Dit zal Cooler Master Hyper Z600R Fit Dit ASUS M3A78-EM AM2 + moederbord? | P5200 | CPUs, Moederborden & RAM | 7 | 26 feb 2009 15:39 |
| Innovision GeForce 8800GTS 320MB gfx kaart op een Asus P5B moederbord deluze | GillsMan | Algemeen Hardware Chat | 4 | 20 mei 2007 09:11 |
| Thread Tools | |
| |