![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg har fått dette kortet, og lurte på om det vil være kompatibelt med mitt hovedkort? Takk! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Skal fungere fint.
| |||
| |||
| Ville jeg ha sjåføren plate for 8500 GT? Takk! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nei, du vil bli bedre bare å få den nyeste seg av nettet allikevel.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Det høres bra ut! Jeg vil laste dem ned nå. Tusen takk! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Beklager å interject på et slikt sent stadium i forhandlingene, men det ble det gamle kortet? Kan være like god?
Dersom byggherrer bygde bygninger måten programmerere skrev programmer, da den første hakkespett som kom ville ødelegge sivilisasjonen. En datamaskin gang slo meg i sjakk Men det var ingen match for meg på kickboksing. ![]() Min System: redden137
|
|
| |||
| |||
| Jeg bygde en et par måneder siden for en klient, en problem Jeg fant, og dette er en merkelig en. Er at skjermkortet var får med USB-bussen. Jeg gikk tilbake og oppdatert skjermdriveren og siden de ikke har hatt problemer med musen. Og ja de forsøkte å endre musen. Annet enn at ingen problemer, nice mobo. |
|
| |||
| |||
| Jeg var bare bruker ombord grafikk før. Jeg vil holde det lille problemet i bakhodet når jeg prøver å installere kortet. Takk gutter! |
|
| |||
| |||
| Vel jeg nå har til å bestemme mellom Diamond Viper X1650 PRO med sjåfør plate eller NVIDIA GeForce 8500 GT er det disse to jeg har på hånden. bare å oppgradere fra ombord grafikk no, høy hastighet spilling bare ønsker å legge til en av disse som en oppgradering og trenger råd om hvor man kan være det beste valget. Takk! |