![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jag har fått detta kort, och undrar om det skulle vara förenligt med mitt moderkort? Tack! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Bör fungera bra.
| |||
| |||
| Skulle jag ha föraren skiva för 8500 GT? Tack! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nej, du skulle ha det bättre bara att få den nyaste dem utanför nätet ändå.
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Det låter bra! Jag kommer att ladda ner dem nu. Tack så mycket! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Förlåt att KASTA IN så sent i förfarandet, men vilken modell var dina gamla kort? Kan vara lika bra?
Om byggarna byggt byggnader vägen programmerare skrev program, sedan den första hackspett som kom längs skulle förstöra civilisationen. En dator en gång slog mig i schack Men det var ingen match för mig på kick boxning. ![]() Mitt System: redden137
|
|
| |||
| |||
| Jag byggde en för ett par månader sedan för en klient, ett problem som jag hittade och det är en konstig en. Är det grafikkortet var Messing med USB-bussen. Jag gick tillbaka och uppdaterade grafikdrivrutinen och eftersom de inte har haft problem med musen. Och ja de försökte byta musen. Annat än att inga problem, nice mobo. |
|
| |||
| |||
| Jag var bara att använda ombord grafik förut. Jag kommer att hålla det lilla problemet i åtanke när jag ska installera kortet. Tack grabbar! |
|
| |||
| |||
| Tja jag nu måste välja mellan ett Diamond Viper X1650 Pro med förare skiva eller NVIDIA GeForce 8500 GT dessa är de två jag har på handen. bara ute efter att uppgradera från ombord grafik nej, hög hastighet spelande bara vill lägga till en av dessa som en uppgradering och behöver råd om vilken man kan vara det bästa valet. Tack! |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Asus M3A78-EM Moderkort Fråga | P5200 | Processorer, moderkort & RAM | 3 | 14 august 2009 12:28 |
| Är Hämta senaste NVIDIA GeForce 8500 GT-förare på en annan PC för Mine Möjliga och sätta på cd? | P5200 | Grafikkort & Skärmar | 3 | 21 mars 2009 08:40 |
| Asus M3a78-em Motherboard Bios Cool & Quiet Option Fråga | P5200 | Processorer, moderkort & RAM | 2 | 27 februari 2009 13:36 |
| Kommer detta Cooler Master Hyper Z600R Fit Detta ASUS M3A78-EM AM2 + moderkort? | P5200 | Processorer, moderkort & RAM | 7 | 26 februari 2009 15:39 |
| Innovision GeForce 8800GTS 320MB Gfx kort på en Asus P5B deluze moderkort | GillsMan | General Hardware Chat | 4 | 20 maj 2007 09:11 |
| Thread Tools | |
| |