![]() |
|
| |||
| |||
| Hej, ikke imperitive da jeg er dobbelt opstart XP Pro og Vista Ultimate, og XP er mit primære OS, men jeg har problemer med GF FX 5500 inden Vista. Jeg har installeret GeForce drivere fra nVidia og så jeg ikke såre mine øjne min skærmens opdateringshastighed er at være den højeste. Men mit ønskede opløsning på 1152x864 er ikke opnåelige i de nye OS og 1280x1024 kun tillader en opdateringshastighed på 60, hvilket giver mig hovedpine! Alle fik nogen ideer please? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| jeg bruge de drivere, der fulgte med min cd (jeg har et xfx GeForce 5200 FX) dem fra stedet gav mig ingen nvidia kontrol pannel men dem, som gør faktisk har forsøgt at det burde give dig mere af et valg i beslutninger.
| |||
| |||
| Oooooh god ide! Jeg vil prøve det! |
|
| |||
| |||
| pm hvis det virker, kan jeg se ur nyt her velkommen: D |
|
| |||
| |||
| damn u fik 5.500 Jeg fik 5200 |
|
| |||
| |||
| Tak! Skal jeg installere XP drivere, fordi der ikke findes Vista drivere på disken? XP drivere ville give mig en BSOD men hvis jeg prøvede at køre noget grafisk ikke ville de? |
|
| |||
| |||
| im ikke sikker xp filer vil ikke engang forsøge at installere på vista nogen måde med vista på det tidspunkt, de ikke har tendens gør som Gud som xp med chauffør støtte u kunne forsøge at gå til manufacterers websted iv fik en xfx så ID gå til deres websted forsøger downloadin andre versioner af driveren. |
|
| |||
| |||
| OK Thanks anyway ven;) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Brug Vista drivere fra Nvidia hjemmeside.
Må ikke anvendes XP dem, de er selvfølgelig til et andet operativsystem. Mangel, at der er ikke meget du kan gøre, det er op til fabrikanten at støtte deres produkter. Hvis de ikke tilbyder drivere og / eller rettelser derefter din sidder fast. Mit system: Hybr! D
|