![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei, ei imperitive koska olen kahden käynnistämistä XP Pro ja Vista Ultimate ja XP on ensisijainen käyttöjärjestelmä, mutta Minulla on ongelmia GF FX 5500 kuluessa Vista. Olen asentanut GeForce nVidian näytönohjaimet, joten en ole loukkaantunut silmiäni minun näytön virkistystaajuus on korkein. Kuitenkin haluamani päätöslauselma 1152x864 ei ole saavutettavissa uuden käyttöjärjestelmän ja 1280x1024 vain sallii virkistystaajuus 60, joka antaa minulle päänsärkyä! Anyone got any ideas please? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Käytän ajurit mukana minun cd (olen XFX GeForce 5200 FX) niitä sivustosta antoi minulle ei NVIDIA ohjaus pannel vaan niitä, jotka tekevät ei kokeile, että se antaa sinulle enemmän valinnanvaraa päätöslauselmia.
| |||
| |||
| Oooooh hyvä idea! Yritän, että! |
|
| |||
| |||
| pm jos se toimii, näen ur uusi täällä tervetulleita: D |
|
| |||
| |||
| damn u got 5500 sain 5200 |
|
| |||
| |||
| Kiitos! Voin asentaa XP: n ajurit, koska ei ole Vistan ajurit levyllä? XP-ajurit antaisi minulle BSOD mutta jos olen yrittänyt käynnissä mitään graafista eivät ne? |
|
| |||
| |||
| im ei totta kai XP-tiedostoja ei edes yritä asentaa Vistan mitenkään Vistan kanssa tällä hetkellä ne eivät yleensä tee yhtä gud kuin XP ajurituki u voisi yrittää menossa manufacterers verkkosivuilla IV sai XFX niin ID siirry niiden sivusto yrittää downloadin muita versioita kuljettaja. |
|
| |||
| |||
| OK Thanks anyway kaveri;) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Käytä Vista kuljettajia Nvidia verkkosivuilla.
Älä käytä XP niistä, ne ovat aivan ilmeisesti eri käyttöjärjestelmä. Muussa tapauksessa se ei ole paljon voit tehdä, on alas valmistajan tukea niiden tuotteita. Jos ne eivät tarjoa kuljettajille ja / tai korjaa sen jälkeen sinun on jumissa. My System: Hybr! D
|
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| NVIDIA GeForce FX5500 256 Mt PCI Ajurit | RCI | Graphics Cards & Näytöt | 1 | 7th Jun 2009 01:13 |
| NVIDIA Network Bus Enumerator - Windows Update Driver Error | jmleugenio | Multimedia & Codecs | 1 | 27. toukokuuta 2009 07:43 |
| Nvidia kuljettajan alensi Windows kokemusta hakemisto pisteet! | Poeticsoul44 | Multimedia & Codecs | 8 | 8th Feb 2009 18:15 |
| HP Laptop - 7150M Nvidia ajurit Windows Vista | Hybr! D | Multimedia & Codecs | 2 | 27. marraskuu 2008 19:31 |
| Vista ja nVidia | mykul | Windows-käyttöjärjestelmät | 1 | 18. lokakuu 2007 12:27 |
| Thread Tools | |
| |