![]() |
|
| |||
| |||
| Hoi, niet imperitive zoals ik ben dual booten van XP Pro en Vista Ultimate en XP is mijn primaire OS, maar ik heb problemen met de GF FX 5500 binnen Vista. Ik heb de installatie van de stuurprogramma's van nVidia GeForce en ik geen pijn mijn ogen refresh rate mijn monitor heeft als de hoogste. Toch is mijn gewenste resolutie van 1152x864 niet haalbaar in het nieuwe OS en 1280x1024 laat slechts een refresh rate van 60, dat geeft me een hoofdpijn! Anyone got any ideas please? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik gebruik de drivers die bij mijn cd (ik heb een XFX GeForce 5200 fx) degenen van de site gaf me geen NVIDIA Control pannel maar degenen die de te maken heeft geprobeerd dat het moet geeft je meer van een keuze in resoluties.
| |||
| |||
| Oooooh goed idee! I'll try that! |
|
| |||
| |||
| pm als het werkt, ik zie hier nieuwe ur welcome: D |
|
| |||
| |||
| damn U Got A 5500 kreeg ik een 5200 |
|
| |||
| |||
| Bedankt! Installeer ik de XP-stuurprogramma's, omdat er geen Vista drivers op de disc? De XP-drivers zou me een BSOD maar als ik probeerde draait alles grafisch zouden ze niet? |
|
| |||
| |||
| im niet zeker XP-bestanden niet eens zal proberen te installeren op Vista geen enkele manier met Vista op het moment dat ze doen meestal niet zo worden gud als XP met driver ondersteuning u kan proberen gaan naar de website manufacterers iv heb een XFX dus ID ga naar hun site proberen downloadin andere versies van de bestuurder. |
|
| |||
| |||
| OK Thanks anyway buddy;) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Gebruik Vista drivers van de Nvidia site.
Gebruik geen XP-Ones, zijn ze natuurlijk voor een ander besturingssysteem. Als dat niet lukt is er niet veel je kunt doen, is het naar de fabrikant ter ondersteuning van hun producten. Als ze niet bestuurders en / of oplossingen te bieden dan je vastzitten. Mijn Systeem: Hybr! D
|