![]() |
|
| |||
| |||
| Hei, ikke imperitive så er jeg dobbel oppstart XP Pro og Vista Ultimate, og XP er mitt primære OS, men jeg har problemer med GF FX 5500 med Vista. Jeg har installert GeForce driverne fra nVidia og så jeg ikke skader øynene mine skjermens oppdateringsfrekvens må være den høyeste. Men min ønsket oppløsning på 1152x864 er ikke oppnåelige i det nye OS og 1280x1024 bare tillater en oppdateringsfrekvens på 60, noe som gir meg hodepine! Alle som har noen ideer kan du? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg bruker driverne som fulgte med min cd (Jeg har et XFX GeForce 5200 FX) de fra området ga meg ikke nvidia kontroll pannel men de som gjør gjorde prøve at det skal gi deg mer av et valg i oppløsninger.
| |||
| |||
| Oooooh god idé! Skal jeg prøve det! |
|
| |||
| |||
| pm hvis det fungerer, ser jeg ur ny her velkommen: D |
|
| |||
| |||
| jævla u fikk 5500 fikk jeg 5200 |
|
| |||
| |||
| Takk! Må jeg installere XP drivere fordi det ikke er noen Vista drivere på platen? XP drivere ville gi meg en BSOD selv om jeg prøvde å kjøre noe grafisk ikke ville de? |
|
| |||
| |||
| im ikke sikker xp filene vil ikke engang forsøke å installere på Vista noen måte med vista i det øyeblikket de ikke pleier gjøre så gud som XP med driverstøtte u kunne prøve å gå til manufacterers nettsted iv fikk en XFX slik id gå til webområdebrukerne prøve downloadin andre versjoner av driveren. |
|
| |||
| |||
| OK Takk anyway kompis;) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Bruk Vista drivere fra Nvidia nettsted.
Ikke bruk XP dem, de er åpenbart for et annet operativsystem. Ikke at det er ikke mye du kan gjøre, er det ned til produsenten for å støtte deres produkter. Hvis de ikke tilby drivere og / eller reparasjoner deretter din står fast. Min System: Hybr! D
|