![]() |
|
| |||
| |||
| Hej, inte imperitive jag dubbel uppstart XP Pro och Vista Ultimate, och XP är mitt primära OS, men jag har problem med GF FX 5500 med Vista. Jag har installerat GeForce drivrutinerna från nVidia så jag inte skadar mina ögon min bildskärmens uppdateringsfrekvens måste vara den högsta. Men min önskad upplösning av 1152x864 inte uppnås i det nya operativsystemet och 1280x1024 endast tillåter en uppdateringsfrekvens på 60, vilket ger mig huvudvärk! Den har några idéer tack? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag använder drivrutinerna som följde med min cd (som jag har ett xfx GeForce 5200 fx) de från platsen gav mig ingen nvidia kontroll pannel men de som gör gjorde försök att det bör ge dig mer av ett val i resolutioner.
| |||
| |||
| Oooooh bra idé! Jag ska prova det! |
|
| |||
| |||
| pm om det fungerar, jag ser ur nya här välkomna: D |
|
| |||
| |||
| jävla u fick en 5500 jag har en 5200 |
|
| |||
| |||
| Tack! Måste jag installera XP-drivrutinerna eftersom det inte finns några Vista drivrutiner på skivan? Den XP-drivrutiner skulle ge mig en BSOD även om jag försökt köra något grafiskt skulle inte de? |
|
| |||
| |||
| im inte säker xp filerna inte ens försökt att installera på vista något sätt med vista för tillfället de inte brukar göra så gud som xp med drivrutinsstöd u kan försöka att gå till manufacterers webbplats iv fick ett xfx så id gå att deras webbplats försöker downloadin andra versioner av drivrutinen. |
|
| |||
| |||
| OK Tack ändå kompis;) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Använd Vista drivrutiner från Nvidia webbplats.
Använd inte XP sådana, de är uppenbarligen för ett annat operativsystem. I annat fall att det finns inte mycket du kan göra, det är ner till tillverkaren för att stödja sina produkter. Om de inte erbjuder drivrutiner och / eller fastställs sedan ditt fastnat. Mitt System: Hybr! D
|
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| NVIDIA GeForce FX5500 256MB PCI Drivers | RCI | Grafikkort & Skärmar | 1 | 7 juni 2009 01:13 |
| NVIDIA Network Bus Enumerator - Windows Update Driver Error | jmleugenio | Multimedia & Codecs | 1 | 27 maj 2009 07:43 |
| Nvidia drivrutin sänkte min Windows erfarenhet index poäng! | Poeticsoul44 | Multimedia & Codecs | 8 | 8 februari 2009 18:15 |
| HP Laptop - 7150M Nvidia drivrutiner för Windows Vista | Hybr! D | Multimedia & Codecs | 2 | 27 november 2008 19:31 |
| Vista och nVidia | mykul | Windows-operativsystem | 1 | 18 oktober 2007 12:27 |
| Thread Tools | |
| |