mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Grafikkort & Monitors

Register

Er det værd at opgradere?

Reply

Thread Tools
Old 24 januar 2009, 13:44
Medlem Gruppen

Default Er det værd at opgradere?

Hej jeg tænkte, om det var værd at opgradere mit grafikkort at forlænge gaming livet af min crummy PC ... Jeg leder efter noget billig (omkring £ 50 - £ 60 vifte) ... Jeg er ikke på udkig efter noget poweful at give perfekt grafik, men vil gerne have en, der kan spille en masse af de nyere spil (Call of Duty 4, Assassins Creed mv. måske bare endnu ældre spil som neverwinter nights 2). Er jeg drømmer eller er et kort som dette findes ? .. Jeg har virkelig fået ingen idé om hvad det ... Heres min specs ..

AMD Athlon (XP) 2600 +
2.00GB RAM
NVIDIA GeForce FX 5200
Windows XP Home Edition

Enhver hjælp værdsat ... Colin
Old 24 januar 2009, 16:28
Redaktør Gruppen

Hurtigste AGP-kortet er ATI's 3850
Dens kinda gerne pissing i vinden men hvis du spørger mig, en fuldstændig opgradering ville være din bedste løsning

Mit system: Nogle andre elsker!

Processor (s):
E8500 E0@4.1Ghz (bestand volt)
Bundkort:
BIOSTAR TPower I45
RAM Hukommelse:
4GB OCZ PC2-8500 PLATINUM
Grafikkort (r):
X1950 Pro
Lydkort:
Harddisk (e):
2
Optisk drev (r):
LG GSA-DVD ± RW / DVD ± R / PhillipsDVDRW
Sag / PSU:
IQute 0508ula/SILVERSTONE OP850
Køling:
Big Typhoon VX
Network / Internet:
Chorus / NTL 20MB
Monitor (s):
ACER X223W 22 "widescreen 1680 × 105
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 64bit
Old 24 januar 2009, 18:22
Donor-Gruppen

Jeg tror, det er den bedste måde at sige det. Opgradering AGP er virkelig ikke det værd tid.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. "

Mit system: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz
Bundkort:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Hukommelse:
2GB Patriot Extreme Performance
Grafikkort (r):
PNY 8800GTS 320MB
Lydkort:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Harddisk (e):
80 GB + 500 GB
Optisk drev (r):
2x SATA
Sag / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Køling:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm toppen
Network / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 25 januar 2009, 11:52
Ny Medlem Gruppen

Du kan opgradere dit kort, og du vil have bedre grafik naturligvis selv, hvad andre har sagt. Deres virkelige problem er, bliver din CPU. Selv hvis du havde et bedre grafikkort du stadig ikke kunne spille de spil, du har angivet, da din CPU er for langsom. Jeg har en meget simular PC-opsætningen til dit, så du kan have tillid til mig på denne.
Old 25 januar 2009, 13:07
Medlem Gruppen

Ja for at være ærlig Thats hvad jeg tænkte ... Jeg var bare håbe / narrer mig selv, jeg kunne blive ved på mit nuværende system for spil for lidt længere ... Nå ja ..... jeg dont har penge til en ny system, så jeg tager bare at komme i spil på min PS3.... Tak for hjælpen
Old 25 januar 2009, 13:18
Donor-Gruppen

2gig væddere ikke beskæmmende på alle, især ikke for XP .. i det øjeblik, jeg kører Vista på 1gig (dumt, men jeg får ved .. bare)

Hvorfor ikke opgradere grafikken og CPU? Eller er penge et spørgsmål stadig?

Mit system: FordyPC

Processor (s):
Quad Q6600 Kentsfield 2,66 @ 3.45GHz
Bundkort:
Asus P5Q / L PRO (Intel P43, ICH10)
RAM Hukommelse:
PNY XLR8 4GB @ 1066MHz
Grafikkort (r):
PNY nVidia GeForce 9400 GT 512MB
Lydkort:
Harddisk (e):
Seagate HDBarracuda 1x 1 TB 1x 250 GB
Optisk drev (r):
LG (HD) GGCH20L / LG GH22NP20AUAA50B
Sag / PSU:
Antec Sonata III & Earthwatts 500W
Køling:
Stock
Network / Internet:
Gigabit LAN, FireWire & WG111v2
Monitor (s):
2 x Acer P193WAd
Operating System (s):
XP PRO x86/XP PRO x64/Win7 RC1 x64
Old 25 januar 2009, 13:40
Medlem Gruppen

yeah Jeg har tilføjet de 2 jobs mig ... det kom med kun 128MB ..... jeg kunne gøre, hvis jeg kan få nogle penge sammen (får et job) ... Er det svært at ændre CPU .. grafikkort Det er nemt som jeg har gjort det b4 .... Enhver recomendations om, hvad CPU / grafikkort vil være godt og ikke massivt dyrere?
Old 25 januar 2009, 13:46
Ny Medlem Gruppen

Jeg er ikke sikker på, hvad land alle er i, men en 2,4 GHz Athlon XP CPU går til miniunm på $ 75 US. At ikke engang omfatter shipping. Omkostningerne typisk er ikke det værd og vil kun åbne nogle flere spil. Jeg vil være bedst til at spare op nogle penge og få en goog Barebones system og recylce din HDD, drev, tastatur, mus og skærm.
Old 25 januar 2009, 13:54
Donor-Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af 4D (Fordy (Ford) Ollie View Post
2gig væddere ikke beskæmmende på alle, især ikke for XP .. i det øjeblik, jeg kører Vista på 1gig (dumt, men jeg får ved .. bare)

Hvorfor ikke opgradere grafikken og CPU? Eller er penge et spørgsmål stadig?
Hvis det var en mulighed, ville jeg have foreslået det: det ville kræve et nyt bundkort så godt, hvilket betyder nye RAM også, hvilket betyder, hovedsageligt et helt nyt system.

Dette system er equiv. til en P4.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. "
Old 26 januar 2009, 21:44
Medlem Gruppen

hvad hastighed er RAM? er det ddr1? Jeg er enig med alle. Din bedste løsning er at gemme dine penge, indtil du har nok til at købe et system til din smag. noget omkring en e8400 og et P45 med en 4850 eller 4830. Er du vil spille et spil?
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.