vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Graphics Cards & Näytöt

Register

Kannattaako sitä päivitystä?

Reply

Thread Tools
Old 24 tammikuu 2009, 13:44
Jäsen

Default Kannattaako sitä päivitystä?

Hi ihmettelin, jos sen arvo oli päivitystä minun näytönohjain jatkaa pelaamista elämän minun kurja kpl ... Etsin jotain halpoja (ympäri £ 50 - £ 60 vaihteluväli) ... En ole HAKU mitään poweful tarjota täydellinen grafiikka mutta haluaisi, joka voi olla paljon uudempia pelejä (Call of Duty 4, murhanneiden uskonnosta jne.. ehkä juuri edes vanhoja pelejä kuten Neverwinter Nights 2). Olenko unet tai ei kortti tällä olemassa ? .. olen todella saanut mitään Idea whats mitä ... Heres minun specs ..

AMD Athlon (XP) 2600 +
2.00GB RAM-muistia
Nvidia Geforce FX 5200
Windows XP Home Edition

Kaikki apu appreciated ... Colin
Old 24 tammikuu 2009, 16:28
Moderator Group

Nopein AGP-kortti on ATI: n 3850
Sen kinda kuten pissing vuonna tuuli mutta jos minulta kysytään, koko päivitys olisi paras vaihtoehto

My System: Jotkut muut rakastaja!

Processor (s):
E8500 E0@4.1Ghz (varastoliuos volttia)
Emolevy:
BIOSTAR TPower I45
RAM-muisti:
4GB OCZ PC2-8500 PLATINUM
Graphics Card (s):
X1950 Pro
Äänikortti:
Kiintolevy (t):
2
Optinen asema (t):
LG GSA-DVD ± RW / DVD ± R / PhillipsDVDRW
Asia / PSU:
IQute 0508ula/SILVERSTONE OP850
Jäähdytys:
Big Typhoon VX
Network / Internet:
Chorus / NTL 20MB
Monitor (t):
ACER X223W 22 "Widescreen 1680 × 105
Operating System (s):
Windows 7 64bit Ultimate
Old 24 tammikuu 2009, 18:22
Rahoittajien ryhmän

Uskon, että on paras tapa toteuttaa se. Päivitys AGP todellakaan ole arvoinen.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. "

My System: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2,13 -> 3.01ghz
Emolevy:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM-muisti:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Äänikortti:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Kiintolevy (t):
80 Gt + 500 Gt
Optinen asema (t):
2x SATA
Asia / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Jäähdytys:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm alkuun
Network / Internet:
Qwest
Monitor (t):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 25 tammikuu 2009, 11:52
Uusi Jäsen

Voit päivittää kortin ja sinun olisi parempi grafiikka tietysti huolimatta siitä, mitä muut ovat sanoneet. Sinun todellinen ongelma aiotaan suorittimen. Vaikka sinulla oli parempi näytönohjain sinulla vielä ei voi pelata pelejä olet luetellut koska suorittimen on liian hidasta. Minulla on hyvin simular PC valinnaksi sinun joten voit luottaa minuun tässä asiassa.
Old 25 tammikuu 2009, 13:07
Jäsen

Joo oltava rehellisiä thats mitä ajattelin ... Olin juuri toivoen / erehtyy itse saisin joita minun nykyistä pelaamista hieman kauemmin ... Voi hyvin ..... I dont on rahaa uuden niin Otan vain saada se pelaamista minun PS3.... Kiitos avusta
Old 25 tammikuu 2009, 13:18
Rahoittajien ryhmän

2gig pässit ei häpeällistä lainkaan, erityisesti ei XP .. Tällä hetkellä olen käynnissä Vistan 1gig (typerä mutta saan se .. vain)

Miksi ei päivitä grafiikan ja CPU? Vai onko rahaa kysymys vielä?
Old 25 tammikuu 2009, 13:40 MTV
Jäsen

joo i lisätään 2 keikat minä ... se oli vain 128 Mt ..... voisin tehdä, että jos voin saada rahaa yhdessä (työhön) ... Onko se vaikea muuttaa suorittimen .. näytönohjain on helppo, koska olen tehnyt sen b4 .... Jokainen kirjoittaja, mitä CPU / näytönohjain olisi hyvä eikä massiivisesti kallista?
Old 25 tammikuu 2009, 13:46
Uusi Jäsen

En ole varma, mitä maan kaikki on vaan 2,4 GHz Athlon XP CPU pätee myös miniunm on 75 dollaria Yhdysvalloissa. Se ei edes sisältyy postikulut. Kustannukset tyypillisesti ei ole sen arvoinen, ja se vain avata vielä muutamia pelejä. I'd olla parasta säästää hieman rahaa ja saat GOOG barebones ja recylce your HDD, levyasema, näppäimistö, hiiri ja näyttö.
Old 25 tammikuu 2009, 13:54
Rahoittajien ryhmän

Quote:
Originally Posted by 4D (Fordy (Ford) Ollie View Post
2gig pässit ei häpeällistä lainkaan, erityisesti ei XP .. Tällä hetkellä olen käynnissä Vistan 1gig (typerä mutta saan se .. vain)

Miksi ei päivitä grafiikan ja CPU? Vai onko rahaa kysymys vielä?
Jos se oli yksi vaihtoehto Haluan ovat ehdottaneet sen: se vaatisi uuden emolevyn samoin, mikä merkitsee uusia RAM liikaa, mikä tarkoittaa lähinnä täysin uusi järjestelmä.

Tämä järjestelmä on vast. joka P4.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. "
Old 26 tammikuu 2009, 21:44
Jäsen

mikä nopeus on ram? se ddr1? Olen samaa mieltä kaikkien kanssa. Paras vaihtoehto on säästää sinun rahojasi, kunnes sinulla on tarpeeksi ostaa järjestelmän oman mielemme mukaan. jotain noin e8400 ja P45 kanssa 4850 tai 4830. aiotte pelata mitä tahansa pelejä?
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Onko todellakin sen arvoista Päivitys Tämä? HistoryGirl Rautatavaran Chat 6 27 elokuu 2009 11:14
Kannattaisiko? DanBex CPUs, Emolevyt & RAM 4 6. Maaliskuu 2008 03:11
Onko se sen arvoista killerhuman Rautatavaran Chat 3 16. Jan 2008 08:41
PS3 - kannattaa sen nyt? Overclocker PC & Console Gaming 5 10. marraskuu 2007 11:56
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.