mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Grafische Kaarten & Monitors

Register

Is het het waard upgraden?

Reply

Thread Tools
Old 24 jan 2009, 13:44
Lid Fractie

Default Is het het waard upgraden?

Hoi ik vroeg me af of het was de moeite waard opwaardering van mijn grafische kaart op de verlenging van de levensduur van mijn gaming mollig st ... Ik ben op zoek naar iets goedkoop (rond de £ 50 - £ 60 bereik) ... Ik ben niet op zoek naar alles krachtig om perfecte graphics, maar zou graag een die kan spelen veel van de nieuwere games (Call of Duty 4, Assassins Creed, enz.. misschien alleen nog oudere spellen als neverwinter nachten 2). Droom ik of is een kaart als deze bestaan ? .. Ik heb echt geen idee heb wat ... whats Heres mijn specs ..

AMD Athlon (XP) 2600 +
2.00GB RAM
Nvidia Geforce FX 5200
Windows XP Home Edition

Alle hulp gewaardeerd ... Colin
Old 24 januari 2009, 16:28
Moderator Groep

Snelste AGP kaart ATI 3850
Haar nogal graag pist in de wind maar als je het mij vraagt, is een volledige upgrade zou uw beste optie

Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!

Processor (s):
E8500 E0@4.1Ghz (stock volt)
Moederbord:
Biostar TPower I45
RAM Geheugen:
4GB OCZ PC2-8500 PLATINUM
Graphics Card (s):
X1950 Pro
Sound Card:
Hard Drive (s):
2
Optische Drive (s):
LG GSA-DVD ± RW / DVD ± R / PhillipsDVDRW
Case / PSU:
IQute 0508ula/SILVERSTONE OP850
Koeling:
Big Typhoon VX
Netwerk / Internet:
Chorus / NTL 20MB
Monitor (s):
ACER X223W 22 "Widescreen 1680 × 105
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 64bit
Old 24 januari 2009, 18:22
Donor Groep

Ik denk dat dat de beste manier te plaatsen. Upgraden van AGP is echt niet de moeite waard om de tijd.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. "

Mijn Systeem: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz
Moederbord:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Geheugen:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Sound Card:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Hard Drive (s):
80GB + 500GB
Optische Drive (s):
2x SATA
Case / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Koeling:
4x 120mm Yate Loon-200mm + top
Netwerk / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 25 januari 2009, 11:52
Nieuw Lid Fractie

U kunt de upgrade van uw kaart en u zou hebben betere graphics natuurlijk, ondanks wat anderen hebben gezegd. Uw echte probleem gaat worden uw CPU. Zelfs als u een betere grafische kaart die u nog niet kon spelen de games die u vermeld sinds uw CPU is te traag. Ik heb een zeer simular pc setup voor jou dus je kunt me vertrouwen op dit punt.
Old 25 jan 2009, 13:07
Lid Fractie

Ja, om eerlijk te zijn dat is wat ik dacht ... Ik was net de hoop / illusie ik mezelf kon krijgen door op mijn huidige systeem voor gaming voor een beetje meer ... Ach ..... I dont hebben het geld voor een nieuwe systeem, dus ik kom alleen maar op te halen van kansspelen op mijn PS3.... Bedankt voor de hulp
Old 25 januari 2009, 13:18
Donor Groep

2gig rammen helemaal geen schande, zeker niet voor XP .. op het moment ben ik actief op Vista 1gig (stom, maar ik krijg alleen maar door ..)

Waarom niet een upgrade van de graphics en de CPU? Of is geld een probleem toch?

Mijn Systeem: FordyPC

Processor (s):
Quad Q6600 Kentsfield 2,66 @ 3.45GHz
Moederbord:
Asus P5Q / L PRO (Intel P43, ICH10)
RAM Geheugen:
PNY XLR8 4GB @ 1066MHz
Graphics Card (s):
PNY nVidia GeForce 9400 GT 512MB
Sound Card:
Hard Drive (s):
Seagate HDBarracuda 1x 1TB 1x 250GB
Optische Drive (s):
LG (HD) GGCH20L / LG GH22NP20AUAA50B
Case / PSU:
Antec Sonata III & Earthwatts 500W
Koeling:
Voorraad
Netwerk / Internet:
Gigabit LAN, FireWire & WG111v2
Monitor (s):
2 x Acer P193WAd
Operating System (s):
XP PRO x86/XP PRO x64/Win7 RC1 x64
Old 25 januari 2009, 13:40
Lid Fractie

yeah i toegevoegd de 2 optredens mezelf ... het kwam met slechts 128mb ..... ik zou doen als ik wat geld kan krijgen samen (een baan) ... Is het moeilijk om de cpu .. grafische kaart is makkelijk als ik heb gedaan b4 .... Elke recomendations op welke cpu / grafische kaart zou goed zijn en niet massaal duur?
Old 25 januari 2009, 13:46
Nieuw Lid Fractie

Ik weet niet zeker welk land iedereen is maar een 2.4Ghz Athlon XP cpu gaat voor een miniunm van US $ 75. Die niet eens de scheepvaart. De kosten meestal niet de moeite waard en zou alleen open te stellen een paar spelletjes. Ik zou het beste zijn op te slaan op wat geld en een GOOG Barebones systeem en recylce uw vaste schijf, disk drive, toetsenbord, muis en monitor.
Old 25 januari 2009, 13:54
Donor Groep

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4D (Fordy (Ford) Ollie View Post
2gig rammen helemaal geen schande, zeker niet voor XP .. op het moment ben ik actief op Vista 1gig (stom, maar ik krijg alleen maar door ..)

Waarom niet een upgrade van de graphics en de CPU? Of is geld een probleem toch?
Als dat een optie zou ik hebben voorgesteld het: dat zou een nieuw moederbord zo goed, dat betekent ook nieuwe RAM, wat betekent in wezen een gloednieuw systeem.

Dit systeem is equiv. een P4.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. "
Old 26 januari 2009, 21:44
Lid Fractie

welke snelheid is de ram? is het ddr1? Ik ben het met iedereen. Je beste optie is om uw geld totdat u genoeg voor de aanschaf van een systeem naar uw wens. iets rond een e8400 en een P45 met een 4850 of 4830. ga je het spelen van een spel?
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.