![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Hoi ik vroeg me af of het was de moeite waard opwaardering van mijn grafische kaart op de verlenging van de levensduur van mijn gaming mollig st ... Ik ben op zoek naar iets goedkoop (rond de £ 50 - £ 60 bereik) ... Ik ben niet op zoek naar alles krachtig om perfecte graphics, maar zou graag een die kan spelen veel van de nieuwere games (Call of Duty 4, Assassins Creed, enz.. misschien alleen nog oudere spellen als neverwinter nachten 2). Droom ik of is een kaart als deze bestaan ? .. Ik heb echt geen idee heb wat ... whats Heres mijn specs ..
AMD Athlon (XP) 2600 + 2.00GB RAM Nvidia Geforce FX 5200 Windows XP Home Edition Alle hulp gewaardeerd ... Colin |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Snelste AGP kaart ATI 3850
Haar nogal graag pist in de wind maar als je het mij vraagt, is een volledige upgrade zou uw beste optie
Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Ik denk dat dat de beste manier te plaatsen. Upgraden van AGP is echt niet de moeite waard om de tijd.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. "
Mijn Systeem: 日夏子
|
|
|
|||
|
|||
|
U kunt de upgrade van uw kaart en u zou hebben betere graphics natuurlijk, ondanks wat anderen hebben gezegd. Uw echte probleem gaat worden uw CPU. Zelfs als u een betere grafische kaart die u nog niet kon spelen de games die u vermeld sinds uw CPU is te traag. Ik heb een zeer simular pc setup voor jou dus je kunt me vertrouwen op dit punt.
|
|
|
|||
|
|||
|
Ja, om eerlijk te zijn dat is wat ik dacht ... Ik was net de hoop / illusie ik mezelf kon krijgen door op mijn huidige systeem voor gaming voor een beetje meer ... Ach ..... I dont hebben het geld voor een nieuwe systeem, dus ik kom alleen maar op te halen van kansspelen op mijn PS3
![]() .... Bedankt voor de hulp
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
2gig rammen helemaal geen schande, zeker niet voor XP .. op het moment ben ik actief op Vista 1gig (stom, maar ik krijg alleen maar door ..)
Waarom niet een upgrade van de graphics en de CPU? Of is geld een probleem toch?
|
|
|||
|
|||
|
yeah i toegevoegd de 2 optredens mezelf ... het kwam met slechts 128mb ..... ik zou doen als ik wat geld kan krijgen samen (een baan) ... Is het moeilijk om de cpu .. grafische kaart is makkelijk als ik heb gedaan b4 .... Elke recomendations op welke cpu / grafische kaart zou goed zijn en niet massaal duur?
|
|
|
|||
|
|||
|
Ik weet niet zeker welk land iedereen is maar een 2.4Ghz Athlon XP cpu gaat voor een miniunm van US $ 75. Die niet eens de scheepvaart. De kosten meestal niet de moeite waard en zou alleen open te stellen een paar spelletjes. Ik zou het beste zijn op te slaan op wat geld en een GOOG Barebones systeem en recylce uw vaste schijf, disk drive, toetsenbord, muis en monitor.
|
|
|
|||
|
|||
|
Citaat:
Dit systeem is equiv. een P4.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. "
|
|
|
|||
|
|||
|
welke snelheid is de ram? is het ddr1? Ik ben het met iedereen. Je beste optie is om uw geld totdat u genoeg voor de aanschaf van een systeem naar uw wens. iets rond een e8400 en een P45 met een 4850 of 4830. ga je het spelen van een spel?
|