![]() |
|
| |||
| |||
| Hei jeg lurte på om det var verdt å oppgradere mitt grafikkort å forlenge spilling livet mitt crummy pc ... Jeg ser etter noe billig (rundt £ 50 - £ 60 spekter) ... Jeg er ikke ute etter noe poweful å gi perfekt grafikk, men ønsker en som kan spille mange av de nyere spill (Call of Duty 4, Assasins Creed etc.. kanskje bare enda eldre spill som neverwinter nights 2). Har jeg drømt eller gjør et kort som dette eksisterer ? .. Jeg har virkelig har ingen anelse hva det ... Heres mine specs .. AMD Athlon (XP) 2600 + 2.00GB RAM NVIDIA GeForce FX 5200 Windows XP Home Edition Eventuelle hjelpe verdsatt ... Colin |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Raskest AGP kort ATI's 3850 Sin ganske like pissing i vinden selv om du spør meg, en fullstendig oppgradering vil være det beste alternativet
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg tror det er den beste måten å si det. Oppgradere AGP egentlig ikke er verdt tiden.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Du kan oppgradere kortet ditt, og du ville ha bedre grafikk selvfølgelig til tross for hva andre har sagt. Ditt virkelige problemet skal CPU. Selv om du hadde et bedre grafikkort du kan fremdeles ikke spille spill du oppført siden CPU er for treg. Jeg har et veldig simular PC oppsettet ditt slik at du kan stole på meg på denne. |
|
| |||
| |||
| Ja for å være ærlig dvs det jeg trodde ... Jeg bare håper / deluding jeg kunne få med på mitt nåværende system for spilling på litt lenger ... nåvel ..... jeg ikke har penger til en ny systemet så jeg tar bare å komme med et spill på min PS3 ![]() .... Takk for hjelpen |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| 2gig rams ikke skammelig på alle, spesielt ikke for XP .. i øyeblikket Jeg kjører Vista på 1gig (dumt, men jeg får av .. bare) Hvorfor ikke oppgradere grafikk og CPU? Eller er penger et problem fremdeles?
|
| |||
| |||
| ja jeg lagt til 2 gigabyte meg ... det kom med bare 128 MB ..... jeg kan gjøre det hvis jeg kan få noen penger sammen (få en jobb) ... Er det vanskelig å endre CPU .. grafikkort Det er enkelt som jeg har gjort det B4 .... Eventuelle recomendations på hva CPU / grafikk-kort vil være gode og ikke svært dyrt? |
|
| |||
| |||
| Jeg er ikke sikker på hvilket land alle er i, men en 2,4 GHz Athlon XP CPU går for en miniunm på $ 75 US. Som ikke engang inkluderer frakt. Prisen er vanligvis ikke verdt det, og ville bare åpne opp noen flere spill. Jeg vil være best å spare opp litt penger og få en goog Barebones og recylce din HDD, diskstasjonen, tastatur, mus og skjerm. |
|
| |||
| |||
| Sitat:
Dette systemet er equiv. til P4.
__________________ "Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. |
|
| |||
| |||
| hva hastigheten er ram? er det ddr1? Jeg er enig med alle. Din beste alternativet er å spare penger til du har nok til å kjøpe et system som du er fornøyd. noe rundt en e8400 og en P45 med 4850 eller 4830. skal du spille alle spill? |