![]() |
|
| |||
| |||
| Hej Jag undrar om det var värt att uppgradera mitt grafikkort att förlänga spelande livet av mina MULLIG st ... Jag letar efter något billigt (runt £ 50 - £ 60 intervall) ... jag är inte ute efter något poweful att ge perfekta bilder, men skulle vilja ha en som kan spela en hel del nyare spel (Call of Duty 4, Assassins creed osv. kanske bara ännu äldre spel som Neverwinter Nights 2). Är jag drömmer eller har ett kort som detta finns ? .. jag har verkligen har ingen aning om vad det ... Heres mina specs .. AMD Athlon (XP) 2600 + 2.00GB RAM Nvidia Geforce FX 5200 Windows XP Home Edition All hjälp uppskattas ... Colin |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Snabbaste AGP-kortet ATI: s 3850 Dess gillar pissing i vinden men om du frågar mig, en fullständig uppgradering skulle vara det bästa
www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() Mitt System: Några andra älskare!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag tror att det är det bästa sättet att uttrycka det. Uppgradering AGP är verkligen inte värt tiden.
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Du kan uppgradera ditt kort och du skulle ha bättre grafik naturligtvis oavsett vad andra har sagt. Din verkliga problemet kommer att vara din CPU. Även om du hade ett bättre grafikkort du fortfarande inte kan spela spelen du noterad sedan din CPU går alltför långsamt. Jag har en mycket simular PC inställningarna på din så du kan lita på mig. |
|
| |||
| |||
| Ja för att vara ärlig thats vad jag trodde ... jag var bara hoppas / lurar mig själv att jag kunde klara sig på min nuvarande systemet för spel lite längre ... Oh well ..... jag inte har pengar till en ny så jag måste bara få genom spel på min PS3 ![]() .... Tack för hjälpen |
|
| |||
| |||
| 2gig baggar inte skamligt alls, särskilt inte för XP .. just nu är jag kör Vista på 1gig (dum men jag får med .. bara) Varför inte uppgradera grafik och CPU? Eller är pengar ett problem fortfarande?
__________________ "Varför har de [PS3 Slim] käpp med UFO landar på en rektangel look" --- NILAY Patel, Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Ja jag har lagt till 2 gig själv ... det kom med bara 128MB ..... jag kanske göra det om jag kan få lite pengar tillsammans (få jobb) ... Är det svårt att ändra cpu .. grafikkort Det är lätt som jag har gjort det b4 .... Alla rekommendationer om vad cpu / grafikkort skulle vara bra och inte massivt dyrt? |
|
| |||
| |||
| Jag är inte säker på vilket land alla är utan en 2.4Ghz Athlon XP CPU går till miniunm på $ 75 US. Det har inte ens inkludera sjöfarten. Kostnaden oftast inte är värt det och skulle bara öppna ett par spel. Jag skulle vara bäst att spara lite pengar och få en goog barebones och recylce din HDD, skivenhet, tangentbord, mus och bildskärm. |
|
| |||
| |||
| Citat:
Detta system är Equiv. till P4.
__________________ "Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " |
|
| |||
| |||
| Vilken hastighet är RAM? är det ddr1? Jag håller med alla. Din bästa alternativet är att spara dina pengar tills du har tillräckligt för att köpa ett system för att passa dig. något kring en e8400 och en P45 med ett 4850 eller 4830. kommer ni att spela något spel? |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Är det verkligen värt att uppgradera här? | HistoryGirl | General Hardware Chat | 6 | 27 AUGUSTI 2009 11:14 |
| Värt det? | DanBex | Processorer, moderkort & RAM | 4 | 6 mars 2008 03:11 |
| Är det värt det | killerhuman | General Hardware Chat | 3 | 16 januari 2008 08:41 |
| PS3 - värt det nu? | Overclocker | PC & Console Gaming | 5 | 10 november 2007 11:56 |
| Thread Tools | |
| |