![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hej Am begynder at komme i spil på pc'en. I det øjeblik jeg desværre har en skidt 9600GS som fulgte med pc'en, når købt det. Dette kort var ok for, da jeg købte det, dengang jeg kun spillet WoW på pc'en og alle andre spil på Xbox 360 Nu har jeg begyndt at nyde at spille højt grafiske spil på pc'en am ønsker at opgradere mit grafikkort til noget lignende Geforce GTX285, som jeg vil håbe vil spille næsten alle moderne spil og sidste ret et stykke tid. Theres lige et par spørgsmål, jeg har om det kort, hvilke problemer, jeg kunne have osv. Så først -- I øjeblikket har jeg en AMD 9150e quadcore på 1,8 GHz (7.2Ghz) 4 GB RAM (Tænker ikke på, at pc'en, så kan ikke give fuldstændige oplysninger) nu har jeg allerede fundet ud af at mit bundkort og det er kompatibelt med det nye kort, men tænkte, om der kan være andre problemer. min ven sagde til mig, at det nye kort kan forårsage en flaskehals i mit system. selvom jeg usikker på, dette vil gerne spørge, hvad du fyrene tror? Ville et Geforce GTX285 forårsage en flaskehals i mit system? Jeg troede ikke, det ville, men min ven synes at mene, så tænkte jeg ville få hjælp til sagen! Også, jeg har set, at nogle af de kort har 512MB en anden 1 GB og omkring 2 GB hukommelse ... Hvilket ville du sige, er det bedste til at få for pengene? En anden ting er den PC har en ganske lille sag Jeg tænkte på, hvis dette kan ikke afkøling problemer becaue Jeg har haft det i fortiden, hvor jeg har haft til at få en ny sag på grund af det med min gamle pc. Tak og passe - LightWrath |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| I 4890 er en bedre aftale. At CPU burde ikke volde problemer, men til forskel mellem en 85 og en 4890 du sandsynligvis kunne købe en Phenom X3 720, hvis du var bekymret. Køling problemer er ret sjældne i almindelighed, kan det give problemer. Hvis din beslutning er ikke 1920x1080 eller højere alligevel, er der ingen grund til at købe sådan en magtfuld kortet. I så fald, bør du ikke have nogen afkøling problemer med noget i retning af en 4770 eller 4850.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Alle USB-enheder uden selvstændig strømforsyning hænger mit system eller gøre systemet kører meget langsomt | Lightfoot | General Hardware Chat | 10 | 18 marts 2009 05:48 |
| NVIDIA GeForce GTX280 eller GTX285? | cheesepuff | Grafikkort & Monitors | 10 | 2 marts 2009 13:44 |
| Spekulerer Om CPU flaskehals CPU Upgrade - Dell XPS Gen 5 Kompatibel CPU'er | bobbyh | CPU, bundkort og RAM | 1 | 26 februar 2009 06:26 |
| Vil RAM flaskehals GPU'en? | Seimoru | CPU, bundkort og RAM | 4 | 9 februar 2008 07:28 |
| System genoprette / System Recovery | ct122592 | Windows-operativsystemer | 1 | 2 januar 2008 18:49 |
| Thread Tools | |
| |