vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Graphics Cards & Näytöt

Register

Olisiko Geforce GTX285 aiheuttaa pullonkaula my system?

Reply

Thread Tools
Old 4 kesäkuu 2009, 11:44
Uusi Jäsen

Default Olisiko Geforce GTX285 aiheuttaa pullonkaula my system?

Hei
Am alkaa päästä pelaamista ja PC: lle.
Tällä hetkellä minulla valitettavasti on roskaa 9600GS joka tuli kanssa tietokoneeseen, kun on ostanut sen.
Tämä kortti oli ok, kun ostin sen, silloin minulla on vain ollut WoW että PC: n ja kaikkien muiden pelejä Xbox 360
Nyt olen alkanut nauttia pelaaminen korkea graafisia pelejä PC am haluavat päivittää minun näytönohjain vaikkapa Geforce GTX285 joka I'd toivoa voisi olla lähes kaikki nykyaikaiset pelit ja viime melko aikaa.
Theres vain muutamia kysymyksiä i on noin kortin, mitä ongelmia minulla ei ole jne.
Niin ensinnäkin --
Tällä hetkellä minulla on AMD 9150e quadcore 1,8 GHz (7.2Ghz)
4 Gt RAM
(Am ole, että tietokone niin ei voi antaa täydelliset tiedot)
nyt olen jo todennut, että minun emolevy ja se on sopusoinnussa uuden kortin, mutta sitä mietin, jos voi olla muita ongelmia.
ystäväni sanoi minulle, että uusi kortti saattaa aiheuttaa pullonkaula my system. vaikka olen epävarma tämän haluaisin kysyä, mitä te ajatella?
Olisiko Geforce GTX285 aiheuttaa pullonkaula my system? En usko, että se olisi, mutta ystäväni tuntuu ajattelevan niin ajatteli I'd saada apua tässä asiassa!
Lisäksi olen huomannut, että jotkut kortit ovat 512MB toisen 1 Gt ja noin 2 gigatavua muistia ... Mitä haluaisitte sanoa, on paras saada vastinetta rahoille?
Toinen asia on, että PC: ssä on melko pieni tapauksessa ihmettelen, jos tämä saattaa ei voi jäähdytys ongelmia becaue Olen ollut sitä aiemmin, joissa olen ollut saada uusi tapaus, koska tämän minun older PC.

Kiitos ja huolehtia
- LightWrath
Old 4 kesäkuu 2009, 15:15
Rahoittajien ryhmän

Default Olisiko Geforce GTX285 aiheuttaa pullonkaula my system?

Että 4890 on parempi käsitellä. Että CPU ei pitäisi aiheuttaa ongelmia, mutta ero on 85 ja 4890 voitte luultavasti ostaa Phenom X3 720, jos asia koskee.

Cooling ongelmat ovat melko harvinaisia yleinen, se voi aiheuttaa ongelmia. Jos päätöslauselma ei 1920x1080 tai korkeampi joka tapauksessa, ei ole syytä ostaa rajoittamattomat kortin. Siinä tapauksessa sinun ei pitäisi olla mitään jäähdytys ongelmia jotain kuin 4770 tai 4850.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. "

My System: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2,13 -> 3.01ghz
Emolevy:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM-muisti:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Äänikortti:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Kiintolevy (t):
80 Gt + 500 Gt
Optinen asema (t):
2x SATA
Asia / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Jäähdytys:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm alkuun
Network / Internet:
Qwest
Monitor (t):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Kaikki USB-laitteet ilman riippumaton virtalähde jumittuu minun tai tehdä järjestelmästä aikavälillä hyvin hitaasti Lightfoot Rautatavaran Chat 10 18th Mar 2009 05:48
Nvidia GeForce GTX280 ja GTX285? cheesepuff Graphics Cards & Näytöt 10 2. Maaliskuu 2009 13:44
Mietitkö CPU Pullonkaula CPU Upgrade - Dell XPS Gen 5 Yhteensopivat CPUs bobbyh CPUs, Emolevyt & RAM 1 26th Feb 2009 06:26
Voiko RAM pullonkaula on GPU? Seimoru CPUs, Emolevyt & RAM 4 9th Feb 2008 07:28
Järjestelmän palauttaminen / System Recovery ct122592 Windows-käyttöjärjestelmät 1 2. Jan 2008 18:49
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.