![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hoi Ben beginnen te krijgen in gaming op de pc. Op het moment dat ik helaas een onzin 9600GS die met de pc wanneer gekocht. Deze kaart was ok voor toen ik het kocht, toen ik alleen WoW gespeeld op de PC en alle andere games op de Xbox 360 Nu ben ik begonnen om te genieten van het afspelen van hoge grafische spellen op de pc ik wil upgraden van mijn grafische kaart naar iets als Geforce GTX285 die ik hoop zou spelen bijna alle moderne games en de laatste een heel tijdje. Theres slechts een paar vragen heb ik over de kaart, welke problemen ik kan hebben enz. Dus de eerste plaats -- Op het moment heb ik een AMD 9150e quadcore op 1,8 GHz (7.2Ghz) 4 GB RAM (Ben niet op deze pc dus niet de volledige details) nu heb ik al ontdekt dat mijn moederbord en dat compatibel is met de nieuwe kaart, maar vroeg me af of er mogelijk andere problemen. Mijn vriend zei me dat de nieuwe kaart kan leiden tot een knelpunt in mijn systeem. hoewel ik zeker weet dat zou willen vragen wat jullie denken? Zou een Geforce GTX285 veroorzaken een knelpunt in mijn systeem? Ik dacht niet zou maar mijn vriend lijkt te denken dus dacht dat ik zou krijgen wat hulp op de zaak! Ook heb ik gezien dat sommige van de kaarten hebben 512MB andere 1 GB en ongeveer 2 GB geheugen ... Welke zou u zeggen, is het beste te krijgen voor het geld? Een ander punt is de PC heeft een zeer kleine geval dat ik vroeg me af of dit misschien niet kan koeling problemen becaue I've had het in het verleden waar ik heb gehad om een nieuwe zaak, omdat dit met mijn oudere pc. Dank u en zorg - LightWrath |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| De 4890 is een betere deal. Dat de CPU niet mag leiden tot problemen, maar voor het verschil tussen een 85 en een 4890 kun je waarschijnlijk de aankoop van een Phenom X3 720 als u zich zorgen. Koeling problemen zijn vrij zeldzaam in het algemeen, kan een probleem. Als uw resolutie niet 1920x1080 of hoger toch, er is geen reden om aan te kopen die een krachtige kaart. In dat geval moet u geen koeling problemen met iets als een 4770 of 4850.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Alle USB-apparaten zonder onafhankelijke stroomvoorziening hangt mijn systeem of het systeem loopt erg traag | Lightfoot | Algemeen Hardware Chat | 10 | 18 mrt 2009 05:48 |
| Nvidia GeForce GTX280 en GTX285? | cheesepuff | Grafische Kaarten & Monitors | 10 | De 2 maart 2009 13:44 |
| Benieuwd Over CPU Knelpunt CPU upgrade - Dell XPS Gen 5 Compatibele processoren | bobbyh | CPUs, Moederborden & RAM | 1 | 26 feb 2009 06:26 |
| Zal RAM knelpunt de GPU? | Seimoru | CPUs, Moederborden & RAM | 4 | 9 Feb 2008 07:28 |
| Systeem herstellen / System Recovery | ct122592 | Windows besturingssystemen | 1 | De 2 januari 2008 18:49 |
| Thread Tools | |
| |